Neden herkes birbirine aşırı benziyor bir ozentiliktir almış başını gidiyor?

Şimdi herkes ben farklıyım der aynen öylesiniz. Bakıyorum aynı cafeler aynı içecekler aynı konuşma tarzları ( asko erko ya da küfürlü) gözde 2 metrelik siyah şeyler dudak botoks burun yapılı boyali sarı saçlar igrenc vücutlar midem bulanıyor aww çok şeye gerek yok temiz olun spor yapın çok da kasmayın
Güncellemeler
+1 yıl
Başlar şimdi ben öyle değilimler
Güncellemeler
+1 yıl
Sadelik saflık özgünlük biraz kendiniz olsanız konuşma tarzına kadar aynı herkes ya fazla samimi ya fazla küfürbaz canimlar havada ana bacı düz gitmeler. Karşımdaki kadında yüz kilo makyaj yapmış sporda da rahat yok. midem kalktı.
Neden herkes birbirine aşırı benziyor bir ozentiliktir almış başını gidiyor?
Cevapla