AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Saygıdan veya bak işte sana böyle hitap ediyorum sana yürümüyorum anlamında da olabilir
Yanlış anlaşılmasın diye
Sen ne demelerini istiyorsun isminizi bilmiyorlarsa normal değil mi?
Sozde saygidan ama bazilari yilisik olsugu icin de diyor ki onlar belli ediyo itici
Bende dışarıda hep abla derim geçmiş esnafliktan dolayi
Hitap şeklinden bende diyorum kendimden küçük birine abi
Genelde erkekler der sorun etme
Evet ben de yaşıyorum bunu 22 yaşındayım 35 yaşındaki adam abla diyor dış görünüşüm 18(yalnızca benim fikrim değil çevremdekiler de hep söyler). Bazıları da siz diye hitap etmeleri gereken yerde sen diye hitap ediyor buna aşırı sinirleniyorum. Bana sorarsanız abla demelerini sen'e yeğlerim yeter ki cıvımasınlar.
Ama mesela ben kendimden küçük veya yaşıtım bir erkeğe abi demem siz diye hitap ederim.
@bengizliüyee bu yetiştiğin ortam ve kültürle alakalı. Benden büyük kadının bana abi dediğinide biliyorum. Yanlış anlaşılma olmasın diye hep. Abi abla diyince siz e göre direk sınırı koymuş oluyorsun. Ama bu düşüncede yanlış aslında demek ki kafasından o geçiyor sürekli diyede yorumlanabilir
Evet kesinlikle yetiştiğin ortam ve kültür etkili özellikle kürtler fazlasıyla öyle ama ben mesela hiçbir zaman demek ki kafasından o geçiyor diye düşünmedim aksine benim rahat olmam için söylediğini düşündüm.
@bengizliüyee ya bende başkasına denirken öyle düşünmemiştim ama komşumuz abla cidden benden bariz büyük ve bana abi dedikçe rahatsız olmuştum. Ki ben kadına abla diyorum. Ne yani bana abi demese ben kadından farklı beklentilere mi gireceğimi düşündü falan diye aklıma deli sorular gelmişti
Sen abla diyorsan o niye abi diyor bir taraf dese yanlış anlaşılma olmaması için yeterli😅
@bengizliüyee e yani işte. Aynı ortam kültürden kişiler dert etmeyebilir de farklı memleketler olunca saçma oluyor bu hitaplar. En ideali siz. Resmiyet her zaman her ortamda iyidir.
Of bu soru niye bu kadar tuttu 😄 normal sorularima bu kadar yorum gelmedi gizledim tuttu hsys
Güzel soru 👍
olgun duruyor olabilirsin
18 yaşındayım 30 yaşına göre nasıl olgun duruyor olabilirim bir de erkekler söylüyor
bilemiyorum orasını
Fiziğin etkili olabilir ya da ses
Fizigimde iyi seste tam yaşım gibi
O zaman ortam ile yaş aralığın fazla olabilir
İşte tanımadığım insanlar kurye market kasiyeri falan diyor bence yanlış anlaşılmasın diye
Onunda etkisi olabilir yüz olarak olgun olabilirsin
Durmuyorum en fazla 20 durayım 18 yaşındayım ama söyleyenler genelde 30-40
Şehir yapısı da etkili olabiliyor
Olabilir
Aynen psikoloji okuyorum bunun nedeni üst kısımda dediğin olabilir
Yani yanlış anlaşılmasın diye
Muhtemelen bu arada takip etme şansın var mı
Yok kimliğim ortaya çıkar hdhdj
Muhtemelen aynı şehirde bile değiliz ama
Bekli yasindan fazla gosteriyorsun
Yo 18 im
Yani 18 den büyük gosteriyorsundir beli
En fazla 20 göstereyim 30 lu yaşlar bana abla diyor tanımadığım kişiler
Bilemedim ama yüzünü görmeden yorum yapamam
Saygıdan diyor çünkü bizde de öyle
Saygıdan, sınır belli olsun diye
🤣🤣 düşük kalite ağzı bence.
Çoğunlukla saygıdan öyle derler
Neden rahatsız oluyorsun peki bundan
Yaşlı görünüyorsundur
Tesettürlü isen öyle bir algı var evet
Büyük gösteriyorsundur
Abi demelerinden iyidir 😂😂
saygıdan der
esnaf olduğu için der
Kendilerince saygıdan
saygıdandır bacum saygıdan :D
Saygıdan diyorlardır.
Saygı ve mesafe için
Bana da diyolar. 😂
Yanlış anlaşılmamak için ya da cahil
Saygıdan ötürü diyorlar
Bazılarının dil alışkanlığı plur
Bana toplu taşıma da şoförler der genelde
Abi dersen ablayı çarparlar.
kızdırmak için
Büyük gösteriyorsundur
Büyük duruyorsun demekki
Yanlış anlamam için olabilir
Bunun sebebi tamamen nezaket ile alakalı.
saygısından bende derim. yanlıs anlama dıye
Eğer evliyde o yüzden nezaketen denir
boylu poslu biriysen ondan olabilir.
Demeyin üzülüyom ben adımı söyleyin
Esnaf ağzı o ablacığım
Tamam abi
Eyv ablacığım
Bazen yanlış anlaşılmamak için söylene bilir
Onlara yürüme diyedir bence 🤭
Niye yürüyeyim
Tm sercan
Sercan kim?
Sen değil misin
Alakam yok 😂
Pardon
Aynısı bana da oluyor minyonum bir de
Acaba yanlış anlaşılmasın diye mi söylüyorlar yoksa 40 yaşındaki adam 18 olan bana niye desin
Evet evet ben de 25 im saçında saç kalmamış abla falan diyor saygıdan diyolar ama çok saçma kardeşim hanfendi falan daha mantıklı abla ne ya... zaten genelde bana 21 22 gibisin derler yaşımdan küçükler falan teklif eder neyse çok uzadı saygıdan yani
Evet
Büyük gösteriyorsundur
Kardesın yasa abınle gezıyorsan ondandır
Nezaketen deniliyor bende hep öyle yaparım
İyi o zaman hshd
Endişe edecek bir şey yok yani
komilkllik olsun diye
Kartlaşmışsın jasjjsjsks
Olgun gorunuyor olabilirmisiniz
Ben benden küçüğüne de büyüğüne de abla demem :)
Saygı kardeşim tamamen mesafe kurmak için
İşi gücü bıraktın her şey bitti bu dert oldu
Evet oldu
bu hayat seni çok yorar
Yoruyor zaten
Yorar çok ince düşünüyorsun
Evet farkındayım
Ozman sıkıntı yok
abla gibisindir belki de :D
Saygıdan dolayı.
Çok sinir bozucu bişey
Evet ya
Belkide gerçektenn abla gibi duruyosundurrr?
Durmuyorum hayatım 18 yaşındayım
Mesafe kurmak ve yanlış anlaşılmamak için
Olgun gösteriyor olabilirmisin
Olgun biri misin belki ondan
Zaygıdan
hitap icindir