Neden benden büyük kişiler bana abla diyor?

Kütüphanede bi sorunum olunca yetkili birimine falan sorsam hemen abla diye başlıyorlar, kardeşim desinler; yaşlı mıyım ya ben.(Kântinci abla dedi bana, babam yaşında ve yeter dedim içimden. Yalnız bana abla demezseniz iyi olur, kardeşim diyebilirsin dedim ve sert bakış attı;tamam kardeşim dedi.(burada haklı olan benim, ablanız mıyım ben ya!
Neden böyle diyorlar?
Neden benden büyük kişiler bana abla diyor?
Cevapla