Benden büyükler niye bana abla diyor?

Çok sıkıntılı bir durum, mesela bugün üst kata gelen pizzacı (ben giriş katta oturuyorum) bana abla dedi :) ziller çalışmıyor bende ses duyunca camdan baktım, tel vardı gerçi kim olduğunu göremedim. evin kapısının olduğu ve benim camımın olduğu yer çok karanlıktı. "abla zile basıyorum da çalışmıyor neden" dedi, ben de "zil bozuk olduğu için olabilir mi?" diye sordum :D öyle yani... sonra baktım baya bir 25 yaşında kocaman adam :) ben yirmi yaşımdayım.

Mesela bir bakkala gidiyorum, benden büyük bakkalcı bana abla diyor neden? yaşımdan daha küçük gösteriyorum hatta ama...
Benden büyükler niye bana abla diyor?
Cevapla