Neden yaa hic ciktigim olmadi ve teklif eden de olmadı benden buyukler bile bana abla diyo yasim 21 acikken 15 yasinda kiz gibisin diolardi kapaninca da 30 yasinda gibi oldun ama kapali daha guzelsin dio arkadaslar ailem falan kapanmayi seviyorum ama hoslandigim cocuk bile bana abla dedi moralim yerlere indi talip cikinca da buyuk adamlar talip oluyo sinirim bozuldu neden boyle ki var mi kizlarin basina gelen buna benzer?
Kapalıyım benden büyükler bile bana abla diyor.Sizce neden?
Normaldir çünkü insanlar tesettürü teyzelerle bağdaştırmışlar. kendi gözlemlerime göre şal daha genç gösteriyor eşarp takanlara göre. Renkli giyinmek veya siyah giyinmek bunlar da etkiler tabi. Ama insanlara çok da takılma biz biliyoruz senin 21 yaşında olduğunu :)
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kapalı oluşundan değil de belki giyim tarzından olabilir, sakın yanlış anlama ama bir çok kapalı kız gördüm anneannem gibi giyiniyorlar ve inan bana 35-40 yaşında kadın gibi duruyolar halbuki 20 li yaşlarda
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
hayir yasima uygun giyiniyorum ama basortusu buyuk gosteriomus
Saçma bence bakma sen onlara sen kendini nasıl rahat hissediyorsan nasıl mutluysan öyle kal kimsenin dediklerine takılma herkes kendine baksın ben inanmıyorum başörtünün seni yaşlı gösterdiğine
öyle sert abla tavırları takinma sen sakrak ol yoksa daha çok hoslandigin çocuk abla veya kanka der ufak zarflar at yani biseyler yasamayi istiyosan öyle ciddiyetli takilma fazla sjdhhd
En İyi Cevaplar