Kapalıyım benden büyükler bile bana abla diyor.Sizce neden?

Neden yaa hic ciktigim olmadi ve teklif eden de olmadı benden buyukler bile bana abla diyo yasim 21 acikken 15 yasinda kiz gibisin diolardi kapaninca da 30 yasinda gibi oldun ama kapali daha guzelsin dio arkadaslar ailem falan kapanmayi seviyorum ama hoslandigim cocuk bile bana abla dedi moralim yerlere indi talip cikinca da buyuk adamlar talip oluyo sinirim bozuldu neden boyle ki var mi kizlarin basina gelen buna benzer?
Kapalıyım benden buyukler bile bana abla diyo ??
Kapalıyım benden büyükler bile bana abla diyor.Sizce neden?
Cevapla