Lisede despotluk yapanlara nasıl davranmalıyım?

Hiçbir diyaloğum bile olmadı kız bana , senden nefret ediyorum seni hiç sevmiyorum diyip duruyor sosyal de değilim hiç arkadaşım da yok. Sınıfta o olunca hep bişeyler söylemekten çekiniyorum ne yapacağım bilmiyorum

Lisede despotluk yapanlara nasıl davranmalıyım?
Cevapla