Sınıfımdakiler tarafından aşağılık kompleksine maruz kalıyorum ne yapmalıyım?

sınıftaki kimse tarafından ciddiye alınmıyor ve herkesin agresif tepkilerine maruz kalıyorum. kendi halinde kimseye bir zararı olmayan biriyim sadece tek yaptığım bir konuda söyleyecek bir şeyim var ise hiç çekinmeden söylememdir onun dışında asla ama kimseye bir kötülüğüm dokunmaz. hatta insanlara gıcık bile olsam yardım etmek için çabalarım. fakat buna rağmen kimse tarafından saygı görmüyorum ne yapmalıyım bilmiyorum ve bu durum gerçekten de artık sinirlerimi bozmaya başladı

Sınıfımdakiler tarafından aşağılık kompleksine maruz kalıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla