Kafayı yemek istiyorum, ne yapmalıyım?

İki senedir sevmediğim bir şehir de yalnız yaşıyorum. Memlekette kendi mesleğimi yapma ihtimalim yok. Bu şehire geldiğimden beri kötü insanlarla tanıştım psikolojim darmaduman oldu. İki çift sohbet edeceğim kimsem yok. Bu boşlukta çok saçma ama sanal kumara sardım birikimim gitti telefonumu sattım her ay maaşımı yiyorum. Kazanınca bile durmuyorum. 26 yaşındayım ve her gün biraz daha ölmek istiyorum Kısacası böyle. Borcum var telefonumu satıp borcumu kapatıp memlekete gidip yüksek ihtimal kasiyer vs olup orada tanıdığım insanlarla mı olmak. Yoksa burada kalmaya devam etmek mi. Bu gece karar vermem lazım 1 tl param kalmadı üç seçeneğim var ya kendimi bu beşinci kattan atacağım ya eve gideceğim ya da işime tutunup buraya devam edeceğim

Güncellemeler
+1 yıl
İş yerinde de dünyanın en utanç verici şeyini yaşadım onlar bunun zamanla unutulacağım söyleselerdi bu bardağı öyle bir taşırdı ki.. yani devam ettiğimde de her gün bu utançla insanların yüzüne bakmam gerekecek
Kafayı yemek istiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla