Kadınlar neden kız kelimesine bozuluyor?

Bayan denmesine kızıyorlar onu anladık ama kızım, kız kelimesine neden kızıyorlar yani 20 yaşinda bir kıza kadın mı denir kız ya da öylesine kızım denilebilir 30 yaşında bile. Olsa bir kadın ne fark eder ha kız ha kadın ha bayan ne saçma ya

Kadınlar neden kız kelimesine bozuluyor?
Cevapla