• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kadınlara neden "Karı, kız" diye hitap edilir?

Vaveylaaaaa41
Vaveylaaaaa41 Takip Et
Guru Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor
Biri "KARI"dediğinde yapmak istediğimm.
Biri "KARI"dediğinde yapmak istediğimm.
Bana çok aşağılayıcı geliyor bu tür sıfatlar.
Kadınlara neden "Karı, kız" diye hitap edilir?
Cevapla
Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Game-Addict
    Game-Addict Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 53%
    +1 yıl

    Karı kelimesini aşağılayıcı olarak ele almanı anlayabilirim ama kız biraz komik kaçıyor. Eminim ki kız kelimesini hiçbir erkek aşağılayıcı bir niyet ile kullanmıyordur, kullanan varsa da kendi aptallığıdır. Hatta karı kelimesini bile çoğunlukla aşağılamak yerine kendi çaplarında iltifat olarak kullanıyorlardır of karıya bak şeklinde. :D Öküzce kabul ediyorum ama aşağılama dersek çok çok nadirdir bana göre.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ÇaaaÇaaaÇaaa
    ÇaaaÇaaaÇaaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ay bir de tutturmuyorlar mı evlenirken karı-koca derler diye. Hiç bir erkeğe koca diyeni duydunuz mu? Duyamazsınız. Nasıl ki erkeğe koca diyemiyorsanız kadına da 'karı' diyemezsiniz. Bu iki kişi arasında olan bir şey. Birbirlerinin karısı kocası. Ayrıca "kız" kelimesinin evlilik veya bekaretle alakası yoktur. 18 yaş altına daha çocuk-ergen statüsünde olduğu için "kız" 18'den büyükler artık bir birey olduğu için "kadın" denir. Kadın demekten utanıyor musunuz nedir bu kadın deme fobisi? Ne hoş bir kelime bakın "KADIN."

    1
    0 Yorumla
  • HillssMoon_
    HillssMoon_ Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    "Karı" kelimesini nerede ve nasıl kullanılıyor buna bakmak lazım gelir.
    * Nikah memurunun sizleri karı- koca ilan ediyorum demesi yerine sizleri hanım-koca ya da zevce-koca ilan ediyorum demesi alışık olunan bir durum değildir.
    * Şu karşıya bak at mübarek diye laf atma cümlesinde ise çok da nezih algılanmaz, çünkü zaten nezih bir yaklaşım değildir.

    Neticede bir sözcüğü kullandığımız yere göre, algısı da değişkenlik gösterir.

    1
    0 Yorumla
  • Ebru__yalnız
    Ebru__yalnız Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl

    Ben eşimin karım diye hitap etmesi isterim. O bir dağ ben ise onu örten bir kar. Ay galiba ben çok romantiğim😄🌸
    Sevmiyorum diğer türlü hitap şeklini ama

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

53

Cevap

38

Cevap

  • üye-ismi-bulamam-hiç
    üye-ismi-bulamam-hiç Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 44%
    +1 yıl

    Konuyu cinsellikten ibaret sanan erkek grubu böyle sıfatlar kullanır.
    Erkekler hep beraber gezer, akşamları alkol alır, belirli bir otomobil markasına takıntılıdır (genelde Honda, Wolkswogen, Audi ve BMW) . Sonra bunlarla erkeklere hava atmak ister, zira kızların yabancı olduğu bir konu. Hemcinslerine üstünlük kurmak isterler.
    Onlar için birlikte oldukları kadınların sayısı önemlidir, niteliği değil. Yani aşk meşk işleri onlara terstir. Tesbih taşırlar, geleneksel müzik dinlerler, doktora bile yapsalar okumayı, sorgulamayı sevmezler.

    Her şeye rağmen kadınların çok sevdiği bir grupturlar. Öncelikli tercih sebebidir.

    2
    0 Yorumla
  • Gideyozgıyamete
    Gideyozgıyamete Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 898 cevap paylaştı.

    Bana da sizin bu düşünceleriniz artık çığırından çıkmış bir abartı olarak geliyor. Kız demek tuhaf bir şey değil. Karı ise duruma göre kullanılan bir sıfat. Kimse durduk yere karşısındakine karı demiyor. Sıfatlara yüklediğiniz anlamlar yerine keşke çözüm üretici olsanız

    3
    0 Yorumla
  • Mihr-şah
    Mihr-şah Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Karinin aslinda cok guzel bir anlami var ama malesef toplumumuzda argo bir kelimeymia gibi kullaniliyo cocukluk zamanlarindada kiz diyolar asl8nda oyle ama buda malesef evlenmemis ve bakireligi bozylmamis kadinlara verilen isim olarak geciyo halk arasinda

    0
    0 Yorumla
  • bensherlock
    bensherlock Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 77%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 360 cevap paylaştı.

    Karıya bak lan dersen tuhaf ama karım dersen eşine o tuhaf değil yerine göre değişiyo

    3
    0 Yorumla
  • Unutulmuşbirisii
    Unutulmuşbirisii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ay en sinir olduğum şey bir arkadaşımın öyle eşi karı diyo benim elime balyozu alıp kapasından geçiresim geliyo...

    1
    0 Yorumla
  • Sarıkanarya_
    Sarıkanarya_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 71%
    +1 yıl

    Aptallarda ondan bayan diyemiyorlar genelde kız diye evlenmemiş bayanlara denir karı diyede evlenip bosananlqra denir

    1
    0 Yorumla
  • gurbetci85
    gurbetci85 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 93%
    +1 yıl

    sonucta Türkcemizde kullanilan kelimeler bunlar. ben kaba ya da asagilayici bulmuyorum.

    2
    0 Yorumla
  • EgoistischesMädchen
    EgoistischesMädchen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben bazen nörüyon gııı diyorum. Oda iticiliğe giriyor mu?

    2
    8 Yorumla
    • j_essica
      j_essica
      +1 yıl

      Hayır bence yaa merak ettim nerelisin? Ha bu arada nörüyon gı? 😂😁

      Yorumla
    • EgoistischesMädchen
      EgoistischesMädchen
      +1 yıl

      Doğma büyüme İstanbulluyum. Komşularımız bize böyle sorardı hep. Dilime takıldı bende kullanıyorum. Ödev yapıyorum gııı😂

      Yorumla
    • j_essica
      j_essica
      +1 yıl

      Hemi gıı kolay gelsin , ya bunun neresi itici ben çok samimi buluyorum 😀😀

      Yorumla
    • EgoistischesMädchen
      EgoistischesMädchen
      +1 yıl

      Şahsen bende öyle

      Yorumla
    • Milasuu
      Milasuu
      +1 yıl

      Yozgatlılar öyle der😂

      Yorumla
    • j_essica
      j_essica
      +1 yıl

      @Milasuu denk geldi ben de bir Yozgat'lıyım 😂😂

      Yorumla
    • Milasuu
      Milasuu
      +1 yıl

      Ben yozgatlı degilim ama arkadaşlarım yozgatlıydı onlardan öğrendim

      Yorumla
    • _BeBeRuhii_
      _BeBeRuhii_
      +1 yıl

      Nigde yozgat şivesi ic anadoluya ait bende nigdeliyim cok kullanirim o kelimeyi

      Yorumla
  • WʜᴏCᴀʀᴇs
    WʜᴏCᴀʀᴇs Takip Et
    Yoda Yaş: 126 , eic 99%
    +1 yıl

    Hitap şekillerini ve sözleri değil hareket ve davranışları ciddiye almayı tercih ediyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Simurg_4
    Simurg_4 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Neden karı denir araştırıp baktın mı hiç kulağa kaba geliyor diye itici buluyorsun. Bir insana kamill dediğin zaman kulağa kaba gelir mal falan diyor gibi ama kamil aklı başında aklı selim kişi demek. Yanlış bir tabir olsaydı nikah memuru kullanmazdı

    0
    0 Yorumla
  • GeriDöndümBebek
    GeriDöndümBebek Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Bunda tuhaf olan bir durum yok. Kadın isminin diğer türleri karı ve kızdır. Karı kelimesi ise kaba bir söylenişi olmasina rağmen aslinda hakaret ifade etmez ve bu öbekte de hakaret olarak kullanılmaz. Kalıplaştığı için bu şekilde kullanılır

    0
    0 Yorumla
  • tuqba55619
    tuqba55619 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla bende aynı şekilde ama değişmez bunlar alışılmış şeyler

    1
    0 Yorumla
  • Larvia
    Larvia Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 70%
    +1 yıl

    Karı kız bana da çok aşağılayıcı geliyor hiç hoş değil

    1
    0 Yorumla
  • _Boncuğum_
    _Boncuğum_ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl


    Karı kız çok aşağılayıcı geliyor bana da ama bayan denilmesinden rahatsız olmam

    1
    0 Yorumla
  • _BeBeRuhii_
    _BeBeRuhii_ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kari kelimesi karım diyen bir adamdan kalmış kar yağan kar anlamında

    1
    0 Yorumla
  • patiencestone
    patiencestone Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 55%
    +1 yıl

    Basite indirgemede kullanılan argo kargon kelimen ve hitap şeklidir,
    Hitap eden kişi ayip ediyor ,
    Kişilere isim verilme nedeni, ismin sonuna takı getirmek için değildir,

    0
    0 Yorumla
  • Coronyus
    Coronyus Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Karı Anadolu insanin dilinde söylenir eski Türkçe sesleniş.
    Kız da cinsiyet.
    Sen ne içtin aşkım

    0
    14 Yorumla
    • Vaveylaaaaa41
      Vaveylaaaaa41
      +1 yıl

      Pardon?

      Yorumla
    • Coronyus
      Coronyus
      +1 yıl

      Sus kız.
      Senin daha dün bu sitede ilk zamanlarıni hatırlıyorum.
      Ya canım benim.
      Aşağılama olarak kullanan var haklısın ama aşağılanma gibi gelmesin.
      Karı: (iyelik ekleriyle kullanıldığında) bir kimsenin evli bulunduğu kadın.

      Yorumla
    • Vaveylaaaaa41
      Vaveylaaaaa41
      +1 yıl

      İlk zamanlarımı biliyormuş 🙄😃

      Yorumla
    • Coronyus
      Coronyus
      +1 yıl

      6 yıl etti buradayım eskilerden herkesi tanır hepsiyle konuşmam vardır.
      Kimisini iyi derece hatırlıyor kimisini de hayal meyal

      Yorumla
    • Vaveylaaaaa41
      Vaveylaaaaa41
      +1 yıl

      Bende hemen hemen o kadar buradayım ama hatırlamıyorum.

      Yorumla
    • Coronyus
      Coronyus
      +1 yıl

      Olabilir evli insanlara fazla sataşmam (bydemokrat, aykırı25, jonkurd)

      Yorumla
    • Vaveylaaaaa41
      Vaveylaaaaa41
      +1 yıl

      By demokrat mi🙈 ben seni engellemiştim 😂😂😂

      Yorumla
    • Coronyus
      Coronyus
      +1 yıl

      Hayin kadın 😂 neden?

      Yorumla
    • Vaveylaaaaa41
      Vaveylaaaaa41
      +1 yıl

      Hatırlamıyorum işte onu
      Sataştiysan demek ki 😀

      Yorumla
    • Coronyus
      Coronyus
      +1 yıl

      Çok satasirim ya hele kafa dengi birini bı yakalasam.
      Nedeni ne bende bilmiyorum ama seni olumlu yönden hatırlıyorum o nedenle her ne olmuş ise özür dilerim.
      Eskilerden birilerini görmek güzel bir duygu 😊

      Yorumla
    • Vaveylaaaaa41
      Vaveylaaaaa41
      +1 yıl

      Estağfurullah 😊

      Yorumla
    • Coronyus
      Coronyus
      +1 yıl

      Hep annelik naraları atiyon bebe büyümüştür şimdi.

      Yorumla
    • Vaveylaaaaa41
      Vaveylaaaaa41
      +1 yıl

      Büyüdü 4 olacak 😇
      Yaaa hiç farkında değilim ben bunun 😂

      Yorumla
    • Coronyus
      Coronyus
      +1 yıl

      Allah bağışlasın

      Yorumla
  • basityasamaklazim
    basityasamaklazim Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Hovarda, çapkın geçinen playboy müsveddesi arkadaşların tabiriyle öyle diyorlar işte o.

    1
    0 Yorumla
  • Z_eus
    Z_eus Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    karı kelimesini anladımda, kız da ne var? Alışkanlık olabilir. Ayrıca hem cinslerinizde yapıyor😒

    1
    0 Yorumla
  • bbhjjbggh
    bbhjjbggh Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kız diye hitap edilmesi sorun değil de karı tabiri itici

    2
    0 Yorumla
  • KaɳlıŞeliboN
    KaɳlıŞeliboN Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl

    Karıyız kızız acaba ne desinler, bence abartmaya lüzum yok pek hitap değil davranışlarını düzeltsin herkes.

    0
    0 Yorumla
  • gizlizevkler
    gizlizevkler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 32%
    +1 yıl

    Ama hala nikahta sizleri karı koca ilan ediyorum diyen memurlar var :)
    Demek ki sizler çok güzel karisiniz henimefendi bayan:)

    0
    0 Yorumla
  • Tolgaborabora
    Tolgaborabora Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok canım heec öyle şeyler olurmu karılar güldür çiçektir avrattir..

    1
    0 Yorumla
  • butterflyeffect32
    butterflyeffect32 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle çok kotu bir kere bu kelimeyi kendince şaka diye kullanan biri ciddi uyarı alır

    0
    0 Yorumla
  • NaaaaaaaaaaK
    NaaaaaaaaaaK Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    O-bu gibi. Ayrıştırıcı, küçümseyici ve sıradanlaştırıcı tabirler. Böyle zamanlarda yapılıyor.

    0
    0 Yorumla
  • _Realescobar_
    _Realescobar_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 71%
    +1 yıl

    Davranış bozukluğu bnde hic sevmiyorum terbiye onemli

    0
    0 Yorumla
  • rufet97
    rufet97 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 48%
    +1 yıl

    Kadina kadin gibi davranmalı. Ama kadinlığı unutmus garilara ele gari kimi davranmak lazim

    0
    0 Yorumla
  • Jack_Quin
    Jack_Quin Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Hayatın her anında her daim kulandığım kelimedir 80 bin yıl geçse bu gerçek değişmeyecek reis karı kızla olmaz işim..

    0
    0 Yorumla
  • volkansan
    volkansan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dilimize yerleşmiş kaba tabirler aynı şey erkek yerine oğlan gibi

    2
    0 Yorumla
  • MasalÇizeri
    MasalÇizeri Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Karı kelimesinin aşağılamakla uzaktan yakından alakası yok ama günümüz cahilleri farklı algılıyor

    2
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Argo kültür günlük hayata yansımış
    Anadoluda hala karı derler

    0
    0 Yorumla
  • 10hakan10
    10hakan10 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    ne diycez pardon? kari deme kiz deme bayan deme ne diycez. ayrica siz kadinlarda hic arastrma yok. kari lafi argo degil onun cok guzel bir hikayesi ve anlami var. zahmet edip arastrsan iyi olur.

    0
    0 Yorumla
  • Isimgerekdegil
    Isimgerekdegil Takip Et
    Xper 3 Yaş: 110
    +1 yıl

    Karı kelimesi eskilerden geldiği için devam ettiriliyor sanırım ama anlamı kötü de değil halbuki. Kız kelimeside cinsiyet ayırmak için galiba mesela benim cinsiyetim kız.

    0
    0 Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    "Karı - koca" gibi söylemler normal ama bir kadına "karı" hitap şekli argodur...

    0
    0 Yorumla
  • BaySamsa
    BaySamsa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bana da kadın/kız ayrımı kötü geliyor.

    3
    0 Yorumla
  • YouSilly
    YouSilly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 31%
    +1 yıl

    Offf sizde herşeyi olay yapın

    2
    0 Yorumla
  • glukglukburawinxclub
    glukglukburawinxclub Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    lügatta var bunlarşakalaşmak için kullanırım arkadaşlarım falan derse üzerime alınmam ama bir sınırı var tabii

    0
    0 Yorumla
  • Daringlover
    Daringlover Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Hanım efendi diyincede itici oluyor size ne diyelim ki🤔 sultan padişah efendimiz bence hiç konuşmaya gerek yok boş ve gereksiz alınganlıklarınız var

    0
    0 Yorumla
  • ironikyobaz
    ironikyobaz Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 57%
    +1 yıl

    Bu şekilde hitap eden insanları kaale almıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Undra
    Undra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kadın, kız demeyi normal buluyorum
    Karı itici geliyor

    1
    0 Yorumla
  • DilaOrann
    DilaOrann Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 93%
    +1 yıl

    Kaba ve saygısızca bencede

    1
    0 Yorumla
  • oblivious
    oblivious Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 72%
    +1 yıl

    Biraz hayvanlıktan olsa gerek neden olacak

    1
    0 Yorumla
  • ilkay-17
    ilkay-17 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.

    Aynen bence de çok itici

    1
    0 Yorumla
  • misterALP
    misterALP Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hiç semem. Kadın demeyi tercih ederim.

    1
    0 Yorumla
  • ööööylebirisiiii
    ööööylebirisiiii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dar görüşlü karşı cinslerin kullandığı dar zihniyetli bir kelime çokta umursama

    0
    0 Yorumla
  • okyanusunkıyısında
    okyanusunkıyısında Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Söyleyenler de itici olduğundan söyledikleri mantiken itici oluyor dağdan inmişler sanki

    0
    0 Yorumla
  • Gaddartavukk
    Gaddartavukk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Evlenmeden önce kız evlendikten sonra karı olduğu icin😂

    0
    3 Yorumla
    • Anravell
      Anravell
      +1 yıl

      oyle bisey yokki

      Yorumla
    • kisswithrainbow
      kisswithrainbow
      +1 yıl

      bu algı devam ediyor mu ya

      Yorumla
    • 10hakan10
      10hakan10
      +1 yıl

      @kisswithrainbow bunun algiyla bir ilgisi yok. koca demek dag demektir. ulu yani buyuk heybetli daglarin tepesinde her zaman kar olur. kar dagin suau gibidir. bu nedenle eskiden dagin kar-i manasinda evlenmis kadinlara kocanin kar-i denirdi.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gadın ya da arvat mı denmeli 😂 şaka şaka
    amaaan banane ya hiç işim olmaz

    0
    0 Yorumla
  • buss-e
    buss-e Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne bileyim kim bulmuş bunları salak salak şeyler

    1
    0 Yorumla
  • ladyekinci90
    ladyekinci90 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 68%
    +1 yıl

    çok aşağılayıcı aynen.

    1
    0 Yorumla
  • Neyzenahmet
    Neyzenahmet Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı.

    Ne diyelim hafız, hacı abimi diyelim

    0
    0 Yorumla
  • Kumdal
    Kumdal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Edilecek kadın var hanım var

    0
    0 Yorumla
  • MİHRİŞŞİMM
    MİHRİŞŞİMM Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    hiç demem öyle demelerini ya kaba geliyo

    0
    0 Yorumla
  • Kelekbelerdiyarii
    Kelekbelerdiyarii Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 601 cevap paylaştı.

    Ben özellikle karı kelimwsine sinir oluyorum

    1
    0 Yorumla
  • Kanks3453
    Kanks3453 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Zamanında bırı demıs kanks

    1
    0 Yorumla
  • _Melike__
    _Melike__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Pek kaleye almıyorum o tipleri sinir bozucu

    0
    0 Yorumla
  • Yakısıklıgenc07
    Yakısıklıgenc07 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Terbiye almamışlar yapar onu takma gül geç

    2
    0 Yorumla
  • virgoandsad
    virgoandsad Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 36%
    +1 yıl

    Çok itici

    2
    0 Yorumla
  • takıntılıözlem
    takıntılıözlem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence de oldukça itici

    2
    0 Yorumla
  • kararrveremedimm
    kararrveremedimm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    İtici.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kadınlara neden "Karı, kız" diye hitap edilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar neden kız kelimesine bozuluyor? 10 cevap verildi
Bazı kızlar neden "Bayan" kelimesinden hoşlanmaz? 40 cevap verildi
Kadınlar neden "ay , ayol " gibi kelimeler kullanır? 19 cevap verildi
Kızlar Neden "Ay" Kelimesini Çok Yaygın Kullanır? 5 cevap verildi
Kadınlar neden bize "erko" diye hitap ediyor? 8 cevap verildi
Helalim niye bir kıza denir? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨