AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Bu soruyu empati yaparak sen cevap vermek ister misin?
yaşam şartları iyice zorlaştı. birsürü sebep var
Çünkü evlenebilecek kadar temiz ahlaklı egitimli dürüst bir hatun bulamıyoruz
20-30 arası hayatın tadını çıkaracağım deyip ilgisiz oluyor 30 dan sonra düşünüyorum derler
Evlenmeyi ihtiyaç olarak görmeyen biri neden evlensin ki?
Kac erkege teklif ettinizde hayır cevabı aldınız
Para göz kadınlar ve akıl hocaları anneleri yüzünden
Evlenilecek kadın olsa evlenilir aslında. Kader kısmet.
İstiyor lakin karşısına çıkana göre evlenilecek eğlenilecek ayrımı yapıyor
Istiyorumda o niyetle düsundüklerimden doğru düzgün biri denk gelmiyor. Ergen liseli gibiler.
Kızların çoğu güven vermiyoe aldatmaya meilli ve yanlış anlama kaşar. Ben herkesle birlikte olan bir kadın hayatımda istemiyorum. Aynı seyy erkek içinde geçerli ama bu işin verip vermemesi kadında bitiyor.
Yükümlülükler ve gereksiz masrafların artmaması için. Psikolijik baskıları saymıyorum bile.
1 maaş sadece bana yetmiyor. Avrada çocuklara, evin borcuna nasıl yetsin 😂 19k maaş alıp evlenmeye korkuyorum gerisini sen düşün.
Kendi istedikleri yerine başkalarının istediklerini yaşamaya çalışan insanlardan uzak duruyorum
Paragöz oldukları için masraf erkeğe kitleniyor çalışıyorsun ne için gelinin annesine ve geline hadi gelini boş ver annesine altın almak istediğini yapmak için sürünüyorsun
Paramız yok çünkü. Bide bütün sorumluluk erkeğe yükleniyor evlenince
Evlenmeyi isteyen erkekleri de kızlar istemiyor, tanışmaya bile şans vermiyorlar.
Aşk karın doyurmuyor diyenler olduğu için...
merhaba tabiki evlenmek isteyen erkekler de vardir fakat buzamanda eslerin birbirlerini anlayacagini zor zamanlarda destek olacaklarini dusunmuyo olabilir evlenmek istemeyen erkekler guzel gunler
1 m liraya yakın sırf gösteriş için masrafa girmek istemiyoruzdue belki düğün istemiyorum o parayla dünyayı gezelim diyen bir tr kızı çıksın yarın evlenelim hepiniz gösteriş budalasisniz
Geçim derdi baza alarak evlenmek istemiyor bazıları
Nasıl istesin memleketin hali ortada sözün bittiği yerdeyiz 🙏
30 yaşındayım yıllardır işimi kurup hayatımı düzene sokarak evlenme hayalleri kurdum sanırım en büyük yanlışım bu oldu saçma sapan şeyler
Bu şartlarda cidden nasıl evlenecekler, evlenip geçim derdine düşmekten geri boşanmalar oluyo
Çünkü artık aşk evliliği yapan çiftler bile mutsuz bir evlilik geçiriyorlar.
Ekonomik nedenler şiddetli geçimsizliğe neden olduğunu düşünüyorum.
eblenip 1 milyon tl nasraf yapacağıma bi f30 bmw alırım onu severim hem beni satmaz yormaz hemde bende onu çok severim
Ekonomi yüzünden, insan kalitesi düştü onun yüzünden. Güven problemi başka bir sebep.
Yani nereden tutsan elinde kalıyor.
Güvenim yok aldatılırım diye korkuyorum çok kıskancım bir de kadınlardan soğuduğum için zihinsel engelli bireyim bir de
Güvenecek bayan bulamıyorlar ikincisi erkekler genelde çocuktur ki kendimden biliyorum erkekler sorumluluktan kaçar rahatına duskündur bence
Seyfo dayının dediği gibi düşmanımda olsa kapıyı çalan kadın olmasın 😂 bizde problem yok kadınlar fazla mükemmel ondan yanlarına yaklaşılmıyor
her şey aldı başını gitti çok pahalı ve çocuk oyuncağı değil evlilik ciddiyet ve sorumluluk gerektirir
Bilmem. hiç bir kızla bırak evlenmeyi sevgili olmayı arkadaş bile olmadım kız milletini pek sevmiyorum
Bu devirde insanlara güvenmiyorum 1
Maddi olarak gücüm yok 2
Ben yalnızlığa ve rahata alışmışım 3
Heves kalmadı 4
Güvensizlik, karşı cinsin artniyet taşıma olasılığı, aldatmaya meyilli oluşu vs vs...
Kesinlikle
Çünkü o dünyanın yükünü kaldırmak istemiyor.
Çünkü hukuk sistemimiz evlenen erkekleri cezalandırıyor.
İstiyorum ama kadınlarda istemiyor :) lüx budalası olmuş herkes
Ya reis para yok para bi evlilik için kaç yüz bin lira istiyorlar
Neden mi? Şakamı yapıyorsun çok masraflı çünkü %52 sağolsun
Bu ekonomide 1 milyonluk olmadan evlenemezssin e okadar para olmadığı için
Alakası yok karşımıza düzgün biri çıkarsa niye evlenmeyelim
Ortamı görünce sende anlarsın sen heralde TÜRKİYE de yaşayamıyorsun sanırsam.
Asıl gunumuz kadınları evlenmek istemiyor erkekler evlenmek istiyor
Para verseler evlenmem, bir kadınla aynı evde yaşanmaz
Sorumluluklar zor geliyor
@Buz_tanesi pp senin mi kız
Sorumsuz kadınlar denk geliyor, onlarla bırak evlenmeyi pazara gidilmiyor. Ondan evlilik beklemede kalıyor.
Kadınlar sorumsuzluk yapıyor asil
Hepsi degil bazıları yüzde 40 vardir
Kadınlar da çok sorumsuz.
Hepsini aynı kefeye koyamam.
Akıllı oldukları için
Ekonomik nedenlerden dolayı olabilir bence
Evlilik saçma çünkü
Sonradan terk edilmemek için. 😅
Düzgün kız yok maalesef
Gezip dolaşıp ortam yapmak istiyo
genel olarak hayır.
Ne alakası var belli bir yaştan sonra o ortamlar devam mı ediyor saniyorsun
@issvşar genel olarak bi cevap verdim
Bende genel olarak cevap verdim
Onu kadınlar daha çok yapıyor.
Aynen senin gibilerle tam bir ortam yapılacak kezbansin işte bu yüzden senin gibilerle ihtiyacımız gittiği sürece neden evlenemki
Kadınlara saygılı olun eşşek erkekler
@EskişehirliBurak bi ortama şuana kadar girmedim girmemde ki evlenme gibi bi ihtiyacım veya amacım yok kendi işime gücüme önüme kendimi geliştirmeye bakiyorum senin gibi önüme gelen kıza Kezban diyip klavye delikanlılığı yapmiyorum senin gibi kafası olan biriyle kimsenin evleneceğini sanmıyorum evlenen kızında aklında sorun bulurum sanali ciddiye almamani tavsiye ederim iyi günler:))
@theNitroZeuss ben kendim dahil deilim buna ama çoğu kadın kısıtlanmak istemediği icjn yapıyo
Haddini ve kendini bilen bir kız bu şekilde resim cekinip Pp resmi yapmaz yapıyorsan gerçekten 1 numaralı kezbansin demek
@EskişehirliBurak boydan foto herkes cekiyoki koyduğum bi foto biseyimi belirtmez şimdi sen durduk yere bana salladın diye o'sbu cocugu derim misal sen klavye delikanlılığini bırak başkası dakga geçermi bilemem ama ben seni ciddiye bile almam
Magarandan cik bide pp fotosuna göre Kezban olunuyomus Allahim sğsksnskşgshjw eski kafanı duzelt
Bir insan bir resim koyuyorsa adabı ile koyar bu resimde ben senin vücudunun her yerini görüyorum ve çoğu yeri ise çıplak görünüyor bu yüzden kezbansin
Yooo kusura bakma bu resim ile 100 erkeğe soralım 100 ü de kezban der sana
@EskişehirliBurak neyse hacı ben senin gibi eski kafalı pp den laf atan cahillerle uğraşamam ki kim Kezban mi diyo başka biseymi diyo skimde değil tekrar söylüyorum sanali çok ciddiye aliyosun önüne bakıp millete klavye delikanlılığı yapmayı bırakmalısın iyi günler diliyorum dahada yazma
bir ömür ve bir çiçek!!!
Evlenmeden de işlerini görebiliyorlar
Bu yüzden türk kızları Suriyeli ve Afgan erkekler ile evlenmeye başladı
Ölmek için daha çok genç
Evlenilecek kız varda biz mi evlenmiyoruz?
Usandilar bekarliktan
Elini sallasa kadına değiyor ne gerk var
Kadınlar neden istemiyorsa o yüzden
😀
Sorumluluk almak zor o yüzden