Eşim beni aldattı, yeniden başladık ancak ben toparlanamıyorum. İçimdeki acı geçmiyor, ne yapmalıyım?

Meraba arkadaşlar

biz severek evlendik fakat evlendikten sonra birçok sorunlar yaşadık ve evliliğimiz yolunda gitmedi kabullenmem gereken o kadar şey olduki ama bu son yaptığını kabul edemiyorum. Eşim işten ayrıldı ve bir yıl boyunca çalışmadı ben çalıştım iş arama bahanesiyle sürekli evden çıkıyordu ya da arkadaşlarla oturuyorum diyordu fakat sevgili yapmış kendine ve bu kızda evli olduğunu bile bile eşimle görüşmek istemiş. Çok aşık olmuş.
bir yıl sonra ben durumu öğrendim detaylarıyla öğrendim hatta artık evliliğimin bitti diyordum eşimde beni sevmediğini söyledi fakat sonra bişeyler oldu eşim çok değişti boşanmak istemedi yeniden başlayalım dedi imam nikahı kıydırdık yeniden artık çok değer veriyor bana, çok seviyor ve evine çok bağlandı her anlamda değişti ama ben iyileşemiyorum içimdeki acı geçmek bilmiyor.. etrafımki her şey istediğim ama ben istediğim gibi değilim.
benimle aynı durumu yaşayan var mı

ne önerirsiniz bana

Eşim beni aldattı, yeniden başladık ancak ben toparlanamıyorum. İçimdeki acı geçmiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla