Meraba arkadaşlar
biz severek evlendik fakat evlendikten sonra birçok sorunlar yaşadık ve evliliğimiz yolunda gitmedi kabullenmem gereken o kadar şey olduki ama bu son yaptığını kabul edemiyorum. Eşim işten ayrıldı ve bir yıl boyunca çalışmadı ben çalıştım iş arama bahanesiyle sürekli evden çıkıyordu ya da arkadaşlarla oturuyorum diyordu fakat sevgili yapmış kendine ve bu kızda evli olduğunu bile bile eşimle görüşmek istemiş. Çok aşık olmuş.
bir yıl sonra ben durumu öğrendim detaylarıyla öğrendim hatta artık evliliğimin bitti diyordum eşimde beni sevmediğini söyledi fakat sonra bişeyler oldu eşim çok değişti boşanmak istemedi yeniden başlayalım dedi imam nikahı kıydırdık yeniden artık çok değer veriyor bana, çok seviyor ve evine çok bağlandı her anlamda değişti ama ben iyileşemiyorum içimdeki acı geçmek bilmiyor.. etrafımki her şey istediğim ama ben istediğim gibi değilim.
benimle aynı durumu yaşayan var mı
ne önerirsiniz bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer