Sosyal bi hayatım yok normal bi insan gibi yasamiyormus gibi hissediyorum?

Doğduğum günden beri hiç bi zaman aile içinde sosyal hayatım ve aile için de iletişimimiz olmadı... ornegin her aile hayatında illa birlikte bi piknik olabilir sinema olabilir bir yerlere gitmistir bizim aile içinde o hiç yok aile iletişimimiz cok kopuk... Ve nedense normal bi insan gibi hissetmiyorum kendimi ihtiyaçların olduğunda mesela diğer insanlar karşılar o ihtiyaçları ama ben sanki hiç bi şeye ihtiyacım yok muş gibi duruyrium...

Sosyal bi hayatım yok normal bi insan gibi yasamiyormus gibi hissediyorum?
Cevapla