Hayata ayak uydurup da sosyal hiç bir şekilde olamıyorum ne yapacağım?

Okumadım , çalışmadım da sağ gözüm şaşı sol kulağım işitme engelli bütün gün evin içindeyim hiç bir zaman sosyalleşmedim gezmedim tozmadım aktivite hobi yapmadım , Sosyalleşmekden sorumluluk almakdan korktuğum için hiç hayatın gerekliliği olan hiç bir şeyi yerine getirmedim okul okumadım işe gitmedim kendime bakmadım v. s çok kilo aldım hayattan koptum depresyondayım kendimi dış görünüş olarakda hiç beğenmiyorum eksiklerim kusurlarım fazla sosyalleşemiyorumda 1 arkadaşım yok , eve kapandım bilgisayarda olmazsa zaman geçmicek , ben nasıl normal bi insan olacağım..
Hayata ayak uydurup da sosyal hiç bir şekilde olamıyorum ne yapacağım?
Cevapla