Yeterince sosyal ortam görmediğim için böyle olduğumu düşünüyorum sizce?

Arkadaşlar ben ortaokul ve lise dönemi boyunca 1 arkadaş edinebildim onunla da mesafeli bir arkadaşlar yapıyoruz. Liseden sonra hiçbir sosyal alanda bulunmadım. Hep evdeydim. üniversitede sevgilim oldu onun yüzünden 3 kişilik arkadaş grubuyla geçirdim onlarda saftirikti bana çok bişey katamadı. şu an sosyal anksiyetem tutuyor kasiyerlik yapıyorum insanlar varken duraksama yaşıyorum bazen kendimi iyi ifade edemiyorum. Hatalar yapabiliyorum. Ordaki kızlar bana s@lak muamele yapıyor. Çok Üzülüyorum. Banka mezunuyum oraya girme hata yaparsın diyorlar. Düşük görüyorlar. Beni kale almıyorlar. Fikrimi sormuyorlar.(Kürdüm ondan dolayı bazen şiveli konuşuyorum dalga geçiyorlar üzülüyorum)

Yeterince sosyal ortam görmediğim için böyle olduğumu düşünüyorum sizce?
Cevapla