Soğuk ülkelerde yaşam nasıl olurdu?

böyle grönland gibi ülkelerde ya da norveç filan gibi ülkelerde yaşamak nasıl olurdu acaba diye merak ediyorum? türkiye belki de en şanlı ülkelerden biri iklim konusunda ama ben soğuk iklimin insanıyım ya da sıcak iklimin insanıyım, şu şu ülkenin iklimi bana daha uygun diyenleriniz var mı?
Soğuk ülkelerde yaşam nasıl olurdu?
Cevapla