Havanın soğukluğunu görseldeki donmuş olan nehirden anlayın şu an hissedilen -35 🥶 foto yan çıkıyor nedense anlayamadım 🤔 


Hayır, nefret ederim soğuktan.
Yaşayamam ben yaz insanıyım
😅😅 o kadar da değil
Cevap
9Cevap
Yaşardım herhalde
Buyrun gelin bekliyoruz 🤪
Uygun kıyafet olduğu sürece yaşarım. Soğuk severim.
Dış katman - M
Orta ve İç katman- S
İçlik ve pantolon - S
Bot-41
Hepsi gore tex malzeme The north face lütfen 😂😂
Çokta yük olmayayım dedim 🤪😂
-35 çokmuş yav yaşayamam o kadar değil kışı severimde o fazla bana
Kış çocuğuyum ben rahat yaşarım ☃️☃️☃️☃️☃️💗💗💗🧡😸😸😺😸😺😼
Keşke gele bilsem oralara
Abi valla uzaklaşmak istiyorum heryerden hem soğuk seviyorum hem sessiz yerler güzel
Vücudum soğuğa alışık değil.
Yaşarım soğuk havaları daha çok severim
Burasi neresi 😅
orada ne yapiyorsun 😅
Moskova da
Ben yaşarım.
amma uydurdun kıçın donar😀😀😀
Neresi bu boyle
Hayır yaşayamam
Yaşarım
Soğuk seven biriyim.
Soğuk sevmem
yaşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar