4 ay geçti ayrılalı, ilk başta anlaşmalı istedim onlar kabul etmedi ve para talep ettiler. Şimdi onlar anlaşmalı istiyor, ben de masraflarım için para talep etmeli miyim?

Şimdi onlar istiyor anlaşmalı boşanmayı ben istemiyorum çünkü masrafım çok oldu bu aşamada sizce ben onlardan boşanmak için para talep etmelimiyim

4 ay geçti ayrılalı, ilk başta anlaşmalı istedim onlar kabul etmedi ve para talep ettiler. Şimdi onlar anlaşmalı istiyor, ben de masraflarım için para talep etmeli miyim?
Cevapla