Çalıştığım yer bir anaokulu. Sözleşmeyi imzaladıktan 1 hafta sonra çıkmak istediğimi farkettim ve bunu kuruma söyledim. Yasal yollara başvuracaklarını söylediler, ardından yerime birini bulana kadar durma ile uzlaştık. Bunu söyleyeli 2 hafta olacak ve ben deneme süremi doldurmadan çıkmak istiyorum. İstifa dilekçemi henüz vermedim, ilk maaşımı aldıktan sonra çıkıcam ve istifamı notere onaylattırıp öyle kuruma vereceğim, ardından hiç gitmeyeceğim. Dava açabilirler mi? Buna hakları var mı?
Çünkü ilk 2 ay işçinin deneme süresidir ve ihbar süresine bile uymasına gerek yoktur. Böyle bir yasa varken kapı gibi sözleşmemiz var diyen bir kurumun aleyhime dava açmaya hakkı var mı? Cevaplarsanız sevinirim
Çünkü ilk 2 ay işçinin deneme süresidir ve ihbar süresine bile uymasına gerek yoktur. Böyle bir yasa varken kapı gibi sözleşmemiz var diyen bir kurumun aleyhime dava açmaya hakkı var mı? Cevaplarsanız sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer