İlk 2 ayda sözleşme imzaladığım işten çıkmak istersem dava açabilirler mi?

Çalıştığım yer bir anaokulu. Sözleşmeyi imzaladıktan 1 hafta sonra çıkmak istediğimi farkettim ve bunu kuruma söyledim. Yasal yollara başvuracaklarını söylediler, ardından yerime birini bulana kadar durma ile uzlaştık. Bunu söyleyeli 2 hafta olacak ve ben deneme süremi doldurmadan çıkmak istiyorum. İstifa dilekçemi henüz vermedim, ilk maaşımı aldıktan sonra çıkıcam ve istifamı notere onaylattırıp öyle kuruma vereceğim, ardından hiç gitmeyeceğim. Dava açabilirler mi? Buna hakları var mı?

Çünkü ilk 2 ay işçinin deneme süresidir ve ihbar süresine bile uymasına gerek yoktur. Böyle bir yasa varken kapı gibi sözleşmemiz var diyen bir kurumun aleyhime dava açmaya hakkı var mı? Cevaplarsanız sevinirim
İlk 2 ayda sözleşme imzaladığım işten çıkmak istersem dava açabilirler mi?
Cevapla