Maaş alır almaz iş yerine bilgi vermeden ayrılsam işletme hakkımda tazminat davası acarmı?

Kurumsal bır yer mutfak personelıyım garanti olsun diye maas gununu bekledim alır almaz hıc bısı solemeden cıksam sıkayetcı olur lar mı o kadar bezdırdıler yapılan haksızlıklar iş kıtlemeler yeri geliyor ac kaldigim zamanlar hıc mola cıkamama nefes alamıyorum artık çok yoruluyorum nefret ettim yaptigim işten calısma hevesim kalmadı

Maaş alır almaz iş yerine bilgi vermeden ayrılsam işletme hakkımda tazminat davası acarmı?
Cevapla