Hakkımı istediğim için tartışma çıktı ve işten ayrıldım. Tazminat alabilir miyim?

Arkadaşlar bir şey sorucam size..
Şimdi ben ofiste çalışıyordum sekreterim adı yani adı tabi ofiste herşeye ben bakarım yemek çay temizlik danışmanlık muhasebe neyse ve aylık 5000 TL gibi ücret alıyordum 9-7 çalışıyordum gel gelelim konuya benim yan ofistede aynı işi yapan kız benden fazla alıyordu oda 12 bin civari bende bunu öğrendim dedim bende zam isterim bunlar bana demesin olmaz bende haklıyım tabi susmadim nie dedim ee dediler o üniversitesi mezunu ee o daha özgüvenli konuşkan çekinmeyen ondan dolayı o kadar maaş veriyorduk falan neyse bende kabul etmedim tabi işten çıktim haksızlık yapıyorlar diye hakkımı istemekle kötü olarak suclandim hakkimda dedikodu çıkarıyorlar dava filan açsam tazminat gibi bir şey filan alabilir miyim ve sizce haksız mıyım hakkımı istemekle?
Hakkımı istediğim için tartışma çıktı ve işten ayrıldım. Tazminat alabilir miyim?
Cevapla