Epilasyon merkezi almadığım hizmet için benden para istiyor ve vermezsem avukata devr edeceğini söylüyor?

Ben bu epilasyon merkezine 3 ay önce broşür dağıtan biri tarafından ısırarla götürüldüm ve ısrarla bana paket aldırdılar ve ilk seans ücreti (380 tl) istediler henüz ilk seansa girmememe rağmen. Ben de kurtulmak için parayı verdim ve çıktım ordan. Daha sonra ben oraya hiç hizmet almaya gitmedim çünkü tavırlarını sevmedim. Bana dün paket ücretini ödememi ödemezsem avukata devr edeceklerini söylediler. Ben de kaç seans aldığımı ve kaçına imza attığımı sordum gösterin dedim. Bir şey atmadılar. Her ne kadar paket alsam da hizmetini almadığım bir şey için benden para isteyip avukata verebilirler mi?

Güncellemeler
1 yıl
Onlarla paketi aldığıma dair sözleşme yapmıştım imza sa attım ama hiç gitmedim
Epilasyon merkezi almadığım hizmet için benden para istiyor ve vermezsem avukata devr edeceğini söylüyor?
Cevapla