Ajans beni mahkemeye vereceğini söyledi, dolandırılmaya mı çalışıyorum?

22 yaşında bir erkegim. İnternetten bir jigolo ajansina başvurdum. Dönüş yapıp aradilar. 500 lira kayit ücretini yatırdıktan sonrabu aksam icin görüşme ayarladiklarini söylediler. Tamamdır 15 dk icinde yatiricam dedim fakat yatirmadim 20 dk sonra bana bir mesaj geldi ve aynen şöyleydi " sesli olarak onay verip ucreti yatirmadiginiz icin avukata aktarildiniz 1 hafta icinde e devlette adinixa acilan davayı takip edebilir siniz 7000 tl dosya masrafi ip nizden adresiniz bulunup yollanacaktir" diye avukat adi olarkata İstanbul kartalda soy isimi aslan olan bir bayanı yazmislar. Benim sorum şu başıma bir is cikarmi, jigolo ajansi yasal mıdır cidden boyle birsey yapmis olabilirlermi yoksa sadece goz korkutmak midir amaclari
Ajans beni mahkemeye vereceğini söyledi, dolandırılmaya mı çalışıyorum?
Cevapla