Siparişi almadı ödemesinide yapmadı parcalasam benmi haksız olurum?

Getirde çalışıyorum yarım saat önce paket götürdüm kapıya vurdum kadın bağırarak açtı ve bana yüksek sesle ; siz şakamisiniz özellikle kapıya vurmayın zile basmayın dediğim halde kapıyı yumrukluyosun. içerde çocuk uyandı. Madem sipariş detayını okumuyosun bu işide yapma siparişide almıyorum odemisinide yapmıyorum dedi kapattı kapıyı şimdi ben bu kadını parcalasam haksız mıyım ya
Siparişi almadı ödemesinide yapmadı parcalasam benmi haksız olurum?
Cevapla