• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kadın olarak tek yaşıyorum ve evlenmeyi düşünmüyorum. Anormal bir durum var mı? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2125
Yapay Zekaya Sor
Kadın olarak tek yaşıyorum ve evlenmeyi düşünmüyorum. Anormal bir durum var mı?
Cevapla
Sevgi Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
46 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

124

Cevap

145

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • sewen
    sewen Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Simdilik memnunsun. Karar senin ama evlenmicem demek yerine dogrj insan cikana kadar evlenmicem demen bile cok farkli sey.

    0
    0 Yorumla
  • Yigido_apo58
    Yigido_apo58 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Yoo senin tercihin ablacım birileri istiyor diye evlenmek zorunda değilsin senin hayatın senin tercihlerin kimseyi ilgilendirmez..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sevisenler gerek duymuyo evlenmeye

    benim isim olsa bende sevissem bende evlenmek istemezdim

    3
    1 Yorumla
    • Halil_Oz
      Halil_Oz
      +1 yıl

      Yani kadrolu bi isinolsa sene3 sevised3k evlenmiyecen

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Kendini nasıl mutlu, rahat hissediyorsan öyle yap 🌸

    1
    0 Yorumla
  • Melisim72626
    Melisim72626 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    Bence gayet güzel bir şey herkes evlenmek zorunda değil zaten

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    böyle bir şey düşünmen bile çok saçma herkes istediği gibi tek ya da çift yaşayabilir yani cinsiyetle bir alakası yok bunun anormal olduğunu düşünen de açıkça bağnazın tekidir

    1
    0 Yorumla
  • Canselllqx
    Canselllqx Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    Senin hayatın başkalarının hayali kıskanıp çemkirmekten başka çareleri yok takma aşko 🌸

    1
    0 Yorumla
  • serenn19
    serenn19 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 93%
    +1 yıl

    Yok aksine on numara bir düşünce benimde illerde yapmak istediğim bu

    1
    0 Yorumla
  • florasann
    florasann Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Seçimin güzel ama yalnızlık sana zor geliyorsa karşı tarafa şans verebilirsin

    1
    0 Yorumla
  • Farlander_SUPREME
    Farlander_SUPREME Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır gayet normal ve muhtemelen daha da yaygınlaşacak bir durum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aynı durumdayim ben de. Aileden bile destek görmeyince elin oglundan ne desteği göreceksin diye düşünüyor insan...

    2
    1 Yorumla
    • Baharın_Kraliçesi
      Baharın_Kraliçesi
      +1 yıl

      Kesinlikle ailem bile yediğim meyvenin hesabını yaparken elin oğlu mu yapmayacak çok aşık olacak ki bir dediğini iki etmeyecek

      Yorumla
  • Karabelaa34
    Karabelaa34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Evlenmek zorunda değilsin ki zaten evlenilecek insan kalmamış

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Helal olsun sana benimde hayalim tek yaşamak bundan sonra ne mutlu sana erkeklerin canı cehenneme yaşasın yalnızlık bu hayat sevgisiz ve sexsiz de yaşanır günahsız yaşamak en güzeli zaten biz kadınların isteyipte başaramayacaği hiçbir şey yok yaşasın biz kadınlar erkekler peşimizde maymun olur inşallah 😀🤷👏

    0
    1 Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Feminist garı 🤪

      Yorumla
  • irrigate1993
    irrigate1993 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 69%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 600 cevap paylaştı.

    en doğrusunu yapıyorsun ama ailenle neden görüşmüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Lezbiyen yaftası vurabilirler, ben evlenmedim diye tüm çevremdeker gay olduğumu düşünüyor, halbuki alakası yok

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Görüştüğüm , tanıştığım erkekler oldu ama kafa yapısı uygun olmayınca iletişimi kestim. Uygun biriyle denk gelirsem evlenirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      boş ver hiç gerek yok en iyisi bu zamanda free takılmak, kimseye bağlı yaşamak bazen sıkıcı olabiliyor hayatı akışına göre yaşamak en güzeli

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayat sana güzel tabi ömür boyu mutluluk yaşayamayacağın biriyle s2ş sokuş yaptın. Şimdi de işine gelmedi yalnız yaşa oohhh kebap.

    0
    13 Yorumla
    • nisanur675
      nisanur675
      +1 yıl

      Sen neyin kafasını yaşıyorsun lna. Kız aile evinden çıktım diyor, kocamdan ayrıldım demiyor. Ayrıca da kocasından ayrılsa bile böyle edepsiz konuşmaya hakkın yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @nisanur675 tabi herkesin tercihi farklıdır doğru diyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üzülüyorum gerçekten kafa yapınıza. 9 senelik öğretmenim. Üniversite döneminde de çok ders verdim. O kadar öğrencim hukuk , psikoloji , mimarlık kazandı. Sizin gibi ön yargılı insanlara hala bir şey öğretemedim. Neyse.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Estağfurullah hocam çevrede çok görüp duyuyoruz böyle durumları malum belki siz okullarda görmüyor olsanız bile biz rastlıyoruz. Ya tamam bizim zamanımızda bile vardı ama şimdiki kadar çok değildi. Belki de siz bunlar içinde değilsiniz ancak nereye bakarsan bak %99.9 u böyle ki bu çok can sıkıcı bir rakam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eğitimcileri de çok sever sayarım bu arada eksik olmasınlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunu yapamamak kıskançlık nedeni değildir ya da hava atılacak bir tarafı yok tabiatın parçası yani (Tabi bunu sapıtan kesim de var). Ben kendimi evleneceğim kadına saklamayı tercih ettim ve pişman da değilim. Allah a şükür elim ayağım tutuyor Allah kimseyi kimseye muhtaç etmeden ayaklarının üzerinde durmayı nasip etsin.

      E tabi siz de bunları yaptıysanız size de saygı duyarım lakin herkes yalancı, 2. el, patlak vs. biriyle ilkini yaşamak istemeyebilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Son cümlenize kadar saygı duydum yalnız son cümlede sahibinden. com reklamı yaptığınız için kadına değer vermeyen bir erkekle evlenen kıza söyleyecek sözüm yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz ne saçmalıyorsunuz neyin kafasındasınız? Güncellemelerde bana laf çarpıtan siz değil misiniz? Yok kimseyle sevişememiş diyerek ezmeler. Sadece kendi geleceğimi düşündüm de ikisini de aynı anda yapamadım ben ne yapayım? Sosyal biri de değilim bana gereksiz geliyor insanoğluna da kolay güvenemiyorum kolay ısınamıyorum. Ben de orada yine size saygı gösterdim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Okuduğunuzu anlamıyorsunuz sanırım. Ben kimseyle sevişememiş nerede yazmışım? Güncellemede bahsettiğim kişi siz değildiniz. Sizin kendi seçiminiz ben buna saygı duyuyorum. Sadece kadınlara 2. el vs demeniz hoş değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anladım da ne diyeyim? İlişki yaşamış bir kadın benim bildiğim 2. el diye tabir edilmez mi? Üslubum yanlış olabilir ama düzeltmek için doğrusunu öğrenebilirim.

      Özele kaçmazsa sormak istiyorum ilişki mi yaşadınız da bu kadar tepki gösterdiniz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç birliktelik yaşamadım. Ama bu cümleleri kullanan insanlara her zaman tepki gösterdim. Evlenip boşanmış insanlar içinde bu geçerli. Bizde aynı gözde erkeklere bakarız. İlişkiye giren herkes 2. el beyaz eşya malı olsun. Bunlar doğru tabirler değil. Çok cahil insanların gündeme getirdiği kelimeler. Allah muhafaza.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peygamber efendimiz eşi vefat eden çok kadını nikahına almış , destek olmuş. Normal insanların böyle kalıplarda düşünmesi de çok günah.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Az önce de dediğim gibi böyle tarz durumlara biz rastlıyoruz lise ortamında şimdi bulunmuyor olsak bile günlük hayatta liseliler bile aşina olacağımız kadar sapıtıyor üniversitelileri daha hesaba katmadım bile

      Bu sefer de diyorum biz bile bu kadar yaşlandık mı biz de liseli olduk bu noktaları da gördük ama böyle ibreti alem içine sokan gündem eden yoktu yani. Ya tamam bizim zamanımızda bile vardı ama şimdiki kadar çok değildi. Belki de siz bunlar içinde değilsiniz ancak nereye bakarsan bak %99.9 u böyle diye biliyorum ki bu çok can sıkıcı bir rakam. Türkiye de birliktelik yaşamamış kimse kalmadı. Sizce kaldı mı? Tamam erkekler içinde de çok çıkıyor böyleleri ama kurunun yaninda da yaş yanıyor. Bilmem kendimi iyi ifade edebildim mi? Yakında 30 yaş sendromu ile beraber 20 yaş sendromu da yaşanırsa şaşırmayacağım.

      Yorumla
  • KingNothing01
    KingNothing01 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bende yıllardır yalnız yaşıyorum. Arkadaşlık edebiliriz istersen

    0
    0 Yorumla
  • TürkKızıyız
    TürkKızıyız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    olağan bir durum. evrensel dünyaya göre düşününce ülkedekileri takmıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Hariqa
    Hariqa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Aman evlenincede kaynana derdi var görümce var eltisi var dıdısının dıdısı var valla rezillik

    0
    0 Yorumla
  • hiaxisheytan
    hiaxisheytan Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 44%
    +1 yıl

    Bende tek yaşıyorum ve evlenmeyi düşünüyorum bence normal

    0
    0 Yorumla
  • Deli_miyim_neyim
    Deli_miyim_neyim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    En güzelini yapıyorsun. Yalnızlık gibisi yok

    0
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Saf duygu derken? Senden ne gibi bir çıkar bekliyolar ki çok mu zenginsin parana mı göz dikiyolar

    0
    0 Yorumla
  • İlhann06
    İlhann06 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Aynen devam et taki ateş bacayı sarana kadar

    0
    1 Yorumla
    • İlhann06
      İlhann06
      +1 yıl

      yaz bakalım

      Yorumla
  • hanifenurkaya
    hanifenurkaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 91%
    +1 yıl

    Bence. Mantikli bende evlenmeyi düşünmüyorum çok iğrenç birsey

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Normal tabi ama iyi bir erkek ciktigi zaman onu tercih etmiyorsunuz serserileri seciyorsunuz o yüzden aglamayin

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi bir erkek ne zaman çıktı? Çıktı da mektubunu mu kestim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ciktiginda goruyiruz ne yptiginizi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      100 kızı gördüysen kalan 100 ü bilemezsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kalan 100 u de ayni gibi en azından benim gördüğüm öyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sende Allaha emanet ol herkes hayatında birini ister ama gücenecek sevecek birisi bulmak mesele

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim haklısınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben teşekkür ederim sizde haklısınız sadece canimi yandı bu konuda korkuyorum tekrar birine güvenmeye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah yardımcınız olsun. Siz iyi niyetli biri olduktan sonra karşınıza da sizin gibi iyi niyetli bir insan çıkar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pek öyle olmuyor genelde iyi niyetimi suistimal edenler cikiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Muhakkak bulacağınıza inanıyorum. Burası imtihan dünyası. Sabırlı olmanız yeterli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İmtihan ediliyorum farkındayım peki siz bulabildiniz mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konustuklarim oldu ama kafama denk birini bulamadım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasil birini istiyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kitap okuyan , film izleyen , seyahat etmeyi seven daha kültürlü ve anlayışlı yumuşak huylu olan birini istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nedense boyle erkekleri de üzüyorlar ama ben gerçekten böyleyim ama hic sansim olmadi nedense

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Size özelden ulaşabilir miyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gizliden ciktim tabiki buyrun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesaj attim

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Bende geleyim mi valla bende evlenmek istemiyorum 😂
    Ev işleri bende sende çalışırsın nasıl 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Gayet normal. Hayat senin. Herkese evlilik dayatılması bu toplumun büyük bir sorunu.

    0
    0 Yorumla
  • herseyi_bilen_adm054
    herseyi_bilen_adm054 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Ben de 17 yaşımdan beri yalnız yaşıyorum, hangi sehirdesin

    0
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    3-4 sene sonra bir erkek bulup evlenip hemen çocuk doğurmaya çalışırsın, aha yazdım buraya

    0
    1 Yorumla
    • ninika
      ninika
      +1 yıl

      Profil ama yeter

      Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Ben de 31 yaşındayım düşünmüyorum önüme gelen evlen evlen diyor ama ben evlenmeyeceğim asla

    0
    0 Yorumla
  • ErDeMtheLazy
    ErDeMtheLazy Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayat Senin, halinden memnunsan ne mutlu Sana 💐

    0
    1 Yorumla
    • ErDeMtheLazy
      ErDeMtheLazy
      +1 yıl

      O hayat birleştirecek kişi avantajından faydalanabilmek imkansız gibi bir şey maalesef

      Yorumla
  • 1Garaguzzu
    1Garaguzzu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Hâlinden memnunsan sorun yok. Herkes evlenmemeli zaten.

    0
    0 Yorumla
  • TipSizAdam06
    TipSizAdam06 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Hayatta nasil mutluysan huzurluysan oyle yaşa geverio giicez bi gun zaten :))

    0
    0 Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    İkili ilişkilerde saf sevgi ararsan aha böyle evde kalırsın

    0
    0 Yorumla
  • Hatırlasevgilim55
    Hatırlasevgilim55 Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Neden anormallik olsun ki istemiyorsan senin tercihin saygı duymak zorunda insanlar

    0
    1 Yorumla
    • Hatırlasevgilim55
      Hatırlasevgilim55
      +1 yıl

      Nasıl bir tavsiye vereceksin ki anlamadım yanlız yaşamak ile alakalı mı

      Yorumla
  • Mutluadam00
    Mutluadam00 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kendin mutluysan cok iyi bence. kafana takacak hiçbir şey yok:))

    0
    1 Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Yaz bakalım

      Yorumla
  • GopÇocuğu
    GopÇocuğu Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı.

    Evlenip mutsuz olmaktan iyidir. 45 e kadar problem yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Gayet normal bir durum kendi kararlarını verebilen bir insanlara saygı duyuyorum aferin benim kızım ✨✨✨✨🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🎈👏👏

    1
    0 Yorumla
  • zirkonn
    zirkonn Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    ne güzel işte canının çektiini eve at götür 😂😂 hayat sana güzel 😂😂

    0
    3 Yorumla
    • mavikelebekdeniz
      mavikelebekdeniz
      +1 yıl

      Kendi anandan biliyorsun galiba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu kadar basit olmayalım.

      Yorumla
    • zirkonn
      zirkonn
      +1 yıl

      @mavikelebekdeniz yok senin anandan biliyorum 😂😂 durduk yere kaşınıyon mmmmkkk

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bekarlık sultanlıktır 24 yıllık evliyim doğru insanı bulmayan evlenmesin

    2
    0 Yorumla
  • cheekystaff
    cheekystaff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı.

    gerçekten seven birini bulsan bile en güzeli bekarlık. hiç aksini düşünme bile

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen eril olmuşssun artık istemende anormal gelmez bu durum sana. Yaşadıkların seni bu hale getirmiş

    0
    0 Yorumla
  • Constantin37
    Constantin37 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben saf duygulardayim herkes hata yapar önemli olan yanlış yapmamak tek başına olmak bir yerde iyidir ama bir kere alistinmi yanlışlığa önüne gelene yol verirsin ( bir süreliğine yanlız kalmak tehlikelidir) elinden tutan olması lazım 😉

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kanka ben de evi terk etmiştim pavyonda çalıştım Bi dönem mecbur sen memur musun

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mecbur değildin market kasiyerliği , mağaza elemanligi , kuaför çıraklığı vs bir şey yapabilirdin ama nasip. Memur değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      nerede kalacaktım ki yatacak yer veriyordular isime gelmisti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın sığınma evinde kalsaydınız. En kötü karakola gidin kalacak yerim yok deyin yönlendirirlerdi

      Yorumla
    • Baharın_Kraliçesi
      Baharın_Kraliçesi
      +1 yıl

      Pavyonda çalıştım demişsiniz kötü deneyimler yaşamadınız inşallah çünkü kadın ruhu yıpranıyor işkence gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaşadım ama geçti şükür en çok insan yerine koyulmamak yıpratıyor insanı

      Yorumla
    • Baharın_Kraliçesi
      Baharın_Kraliçesi
      +1 yıl

      Neler yaşadın merak ettim bende kötü tecrübeler yaşadım da tabi bilinçli olarak seninkisi mecburiyet benimkisi psikolojik elbette farkı var ama şunu anladım ki hiçbir kadın böyle bir durumun içinde olmak istemez aşağılayıcı ve ruhunu incitici şeyler gurur kırıcı oldukça

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      canım işte herkes seni et olarak görüyor kandırmaya çalışıyor sen bu eksiklikle duygusal boşluğa düşüyorsun biri yanında olsun istiyosun sevilmek istiyorsun sonra yanlış yetcihler yapıyorsun seni kullanıp bırakıyorlar tabi hayal kırıklıkları falan çok zordu ya

      Yorumla
    • Baharın_Kraliçesi
      Baharın_Kraliçesi
      +1 yıl

      Anlıyorum umarım bundan sonra güzel yaşarsın ve çok sevilirsin şu an hayatında biri var mı bilmiyorum ama sevgililik çok başka bir şey ciddi bir ilişki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      amin güzel dileklerin için çok teşekkür ederim

      Yorumla
  • nurellaa908
    nurellaa908 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Evlenmek istemen normal ancak evlenmeni asla önermiyorum farkli aile farkli insanlar farkli farklı düşünceler cok zor evlilik yapali daha 6 ay oldu çok zor kaldırılacak bir şey değil yapmani önermem ama tabi evlenmeyi istemek de senin dogal hakkin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    35 in üzerine cıkınca cocuk isteyeceksin yavasla o zamanda evlenemeyeceksin maalesef

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      35 üstünde evlenenen çok arkadaşım oldu. Nasip kısmet

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Saf duygu ben de arıyorum ama o iş yaş. İlişkilerden çıkarı çıkaramıyoruz maalesef. Mutlu çıkar odaklı oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Anormal bir durum değil, insanın hayatında illa bir erkeğin ya da başkalarının desteğine gerek yok ki, herkesin kendi tercihi

    0
    0 Yorumla
  • cankall
    cankall Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Hayat sizin yine de yanınıza bir dert ortağı olması hayatı paylaşmak iyidir.

    0
    1 Yorumla
    • cankall
      cankall
      +1 yıl

      Tavsiye nasıl alıyoruz.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Neden anormal olsun? Aptal toplumumuzun aptal dayatmasına kulak asmayın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    beni al 26 yaşına gelecegim seni prensesler gibi severim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende sen gibiyim ama herkes evlilik için zorluyor hayatıma birini aldim ama evlilik yoluna kendimi ikna edemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Kancan34
    Kancan34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bende 30 yaşındayım bende ailem ile tartışıp ayrıldım 2 senedir yalnız yaşıyorum bende evlenmeyi düşünüyorum ama doğru düzgün bi insan bulmadım ne yazık ki

    0
    0 Yorumla
  • silaa2
    silaa2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Acaba tek başınıza eve nasıl çıktınız? Benim de ailemle sorunlarım var. Tek başıma nasıl eve çıkacağım elimde ne kadar olması gerekiyor?

    0
    20 Yorumla
    • steelwings
      steelwings
      +1 yıl

      Daha 18 yaşındasın pişman olmak istemiyosan iyi düşün bu konuyu. Öyle düşündüğün gibi kolay bir şey değil.

      Yorumla
    • steelwings
      steelwings
      +1 yıl

      Ben de 19 um ama az çok idrak edebiliyorum neler olabileceğini

      Yorumla
    • silaa2
      silaa2
      +1 yıl

      20 yaşına giriyorum şubatta

      Yorumla
    • steelwings
      steelwings
      +1 yıl

      Ben de ocakta 20 yaşıma giricem ahahdhaha

      Yorumla
    • silaa2
      silaa2
      +1 yıl

      Tabi ki zor olacaktır ama evde keşke ölsen evden gitsen gibi cümleler duyuyorum. Çok ağır geliyor. Bunları duymaktansa tek başıma bir eve çıksam benim için daha sağlıklı olur. :)

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Önce birikim yapman lazim ki ev tutmaya ufak tefek esya almak için.. sonra iş ve duzenli kira ödemen için olurda aksilik olursa diye yine kenara para atman lazim.. yani demem şu yagmurdan kaçarken doluya yakalanma sabret

      Yorumla
    • silaa2
      silaa2
      +1 yıl

      Yorumunuz için teşekkür ederim. 😊

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Tabi ki zor olacaktır ama evde keşke ölsen evden gitsen gibi cümleler duyuyorum. Çok ağır geliyor. Bunları duymaktansa tek başıma bir eve çıksam benim için daha sağlıklı olur. 🙂

      Kiyamam sana okul oku kazan univ çık ordan meslegin olsun kendi ayaklarının üzerinde dur..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bazı talihsiz durumlar yaşadım. Bunu aileme yansıtmak istemedim ve evden kaçtım. Eğer aile evine çıkmak istiyorsanız mutlaka çalışacak bir işiniz , kenarda birikiminiz olacak. Ben kirada oturuyorum. Kiralar 10-15 bin arasında bunun altında doğru düzgün pek ev bulamıyorum. O yüzden sıkıntı yaşarsınız.

      Yorumla
    • silaa2
      silaa2
      +1 yıl

      Üniversite sınavına hazırlanıyorum. Doğru düzgün çalışamıyorum bile. Bir kasabada oturuyoruz. Ya çalış eve para getir ya da bul birini evlen git diyorlar. Açıklayıcı oldu mu bilmem ama bende durumlar böyle.🙃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hangi bölümü istiyorsun? Bende Tarih öğretmeniyim.

      Yorumla
    • silaa2
      silaa2
      +1 yıl

      Anestezi teknikerligi

      Yorumla
    • steelwings
      steelwings
      +1 yıl

      Anestezi teknikerliğini bitirdikten sonra dgs sınavına girerek ile hemşirelik okuyabilirsin. Araştır bence senin için iyi olabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @steelwings Anestezinin de iş imkanları yüksek ama.

      Yorumla
    • silaa2
      silaa2
      +1 yıl

      Keske olsam ya. O zamana kadar kalır mıyım bilmem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @silaa2 Kalırsın elbette. İstediğin bölüm 2 yıllık zaten. Sınava 6 ay var. Konularını rahat yetiştirirsin. Kütüphaneye , sessiz ortam cafelerine giderek çalışmanı tavsiye ediyorum. Olabildiğince ev ortamından uzak dur. Evde bir problem yaşadığın zaman derslerine odaklanamazsın.

      Yorumla
    • steelwings
      steelwings
      +1 yıl

      Anestezide kamu kurumlarına atanma şansı az. Özelde elbette iş bulabilir.

      Yorumla
    • silaa2
      silaa2
      +1 yıl

      Kasabada oturuyoruz. Merkez 1 saat uzaklıkta maalesef. Kafamı dağıtmak için gidebileceğim hiçbir yer yok. Merkeze gitmek istesem bile göndermezler.

      Yorumla
    • silaa2
      silaa2
      +1 yıl

      Umarım bu günleri de atlatırım.

      Yorumla
    • steelwings
      steelwings
      +1 yıl

      Umarım :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Dahna önce nasıl bir hata yapmıştın merak ettim baya etkili olmuş

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • ranadmr456
      ranadmr456
      +1 yıl

      sana hak veriyorum benimde basima geldiği için yaşamaktan keyif alamadığım zamanlar bile olmuştu

      Yorumla
    • ranadmr456
      ranadmr456
      +1 yıl

      bana ister atar misin seninle konuşmak isterim ozel

      Yorumla
  • Handee33
    Handee33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yoooo hiçte Annormal bi durum yok evlenme Ztn erkeklerin hepsi hatalı yaşlanirsin valla ye iç keyfine bak flirt et ohhh

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bende aynisini yapiyorum bi cok severek ve asik olarak bir evlilik yaptim hayatim alt ust oldu simdi bende artik tek basima bi basima devam etmek istiyorum

    1
    8 Yorumla
    • ofsıkıldımyine
      ofsıkıldımyine
      +1 yıl

      Ne yaşadın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aldatildim ihanete ugradim cok sevdigim adam yapti bunu bana

      Yorumla
    • ofsıkıldımyine
      ofsıkıldımyine
      +1 yıl

      Öf ya çok üzücü. Geçmiş olsun.

      Yorumla
    • ofsıkıldımyine
      ofsıkıldımyine
      +1 yıl

      Çoğu insanın başına geliyor ama uzun ilişkide bu aldatılma durumu. Benim uzun ilişkim olmadı ondan yaşamadım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sagol zor cok zor...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rabbim sana hayırlının kolayını nasip eylesin. Mutlu , huzurlu bir ömür nasip etsin.

      Yorumla
    • ofsıkıldımyine
      ofsıkıldımyine
      +1 yıl

      Çok sağol canım teşekkür ederim. Sana da. Üzme kendini boş ver yeni insanlar tanı kendini hapsetme.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @ofsıkıldımyine Teşekkür ederim 🌸

      Yorumla
  • Jeezy_
    Jeezy_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gayet normal fazla insanla sevgili olduysan hepsinin aynı olduğunu anlamış problemli hayattan uzak kalmak istiyorsun

    0
    0 Yorumla
  • aysenurp0lat
    aysenurp0lat Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ailemle sorun yaşamadım 34 yaşındayim. Bekarım. Böyle bir kararda almadım ama sanırım gudubetliyim. Adaylarına sesleniyorum. Gel beni al

    0
    0 Yorumla
  • Cillopgibii
    Cillopgibii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Saf duygularla sevenden kastın evlilik düşüncesiyle yaklaşan değilse nedir?

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani cinsel gözle bakan , çıkar peşinde olanlar.

      Yorumla
    • Cillopgibii
      Cillopgibii
      +1 yıl

      Evliliğin de bir bir kısmı cinsellik ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle tabikide ama adam evlenmeden direk o gözle yaklaşınca insan düşünüyor bir ömür nasıl geçecek bununla diye.

      Yorumla
    • Cillopgibii
      Cillopgibii
      +1 yıl

      Anladım çok haklısın bu açıdan baktığında

      Yorumla
  • Devamını Gör (149)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kadın olarak tek yaşıyorum ve evlenmeyi düşünmüyorum. Anormal bir durum var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kendimi hiç evlenilecek kadın olarak görmüyorum. Neden ama? 24 cevap verildi
26 yaşındayım, evlilik düşünmüyorum. Sizce bu bir sorun mu? 222 cevap verildi
İçimde hiç evlenmek gibi bir istek yok, bu anormal bir durum mu? 9 cevap verildi
Hiç evlenmedim, bu normal mi sizce? 10 cevap verildi
Evlilik hevesim yok bu normal mi? 13 cevap verildi
Evlenesim yok ama tek başıma da canım sıkılıyor bazen ya ne yapsam? 44 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨