AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
145Cevap
Normal ama düzgün birini bulursan nikahı bas işin filan var mı bi yerde çalışıyor musun
Öğretmenim
En rahatı sensin öğretmenim ama ihtiyaçlarınız olacak evlenmeden yaparım diyorsanız size kalmış
Öğretmenim inşallah karşınıza düzgün doğru dürüst bir insan çıkar Mutlu olursunuz inşallah
Terapi alabilirsin sonuçta memnun olsan buraya gelip yazmazdın diye düşünüyorum 🥰
Alıyorum zaten.
saf duygularla seven erkek denk gelmediği için bir daha öyle hatalar yapmak istemiyorum derken nasıl bir hatadan bahsediyoruz
Benim yakin çevremde de öyle olan var iş gereği farkli sehirde yaşiyor evlenmeyi dusunmuyor ve ailesi de destekliyor normal birsey bence
Yok ama umarım kendi ayakları inin ustunde durabılırsın
Teşekkür ederim
Napıyon nasıl gıdıyo
elhamdülillah gidiyor bir şekilde
Hiç şüphe duyma. En iyisini yapıyorsun. Tebrik ediyorum.
Teşekkür ederim
Hayır bizim biyoloji hocası da evli değildi. Bayağı mutluydu. Kendi tercihin
34 yasindayim. bir kisiyi cok sevdim evlenmek istedim ama olmadi. bir baskasini oyuzden istemiyorum. hayatimdan memnunum. sen de memnunsan kimseyi dusunme
bende aynı durumdayım valla 1 kişiyi cok sevdim ardında defalarcası denk geldi içimden gelmedi
@sinirlisogan zaman lazim diyorlar ama 1 bucuk sene oldu. duygularim ayni
şu an böyle düşünmen normal ama ilerleyen yıllarda insan sakin bir liman arıyo
Çok iyi yapmışsın. Gayet normal ve olması gereken bir durum.
Gayet normal ve hayat senin hayatın istediğin gibi yaşa
Gayet normal asıl anormal olan insanların herkesin evlenmesi gerekiyormuş gibi boş konuşmaları
Evet normal ama fiziksel ihtiyaçlar için biraz erkek lazım üstesinden gelebiliyorsan ne mutlu sana
Bu yaşta😳
30 yaşındaymış
Gerçi bunun yaşı olmaz da
Dimi
Sen gençsin farklı yaş kuşaklarındanız gençlere sormak lazım
Sen
Ben ne?
Farklı yaş kuşağı
31 yaşındayım baya fark var
Aslında yok ama bizim toplum bu konuda susmayı bilmiyor
en iyisini yapıyorsun bence bende öyle yapacağım yakında eğer yakınsan arkadaş olmak isterim
Kendi ayakkarinda dursan iyisin ailene muhtac degilsen yani
Sen memnunsan halinden kime ne.
Saf duygular kaybediliyo her şey sıradan oluyo insanlar çok kalpsizleşiyo ilginç bir gidişat var günümüzde sevgi aşk algısı yanlış
Evet herkes birbirini canım yerine koyup gönül eglendirio kandiriyolarr duygusuz insanlar çünkü..
@papatyaaam123 duygusuzluk kötü bir şey insan kendini bile anlayamaz ama bunlara rağmen iyi ve sevilebilecek insanlar da var
Var ama sayısı azalıyor ya öylelerinn insanlar kötü olmsya baslamis
@papatyaaam123 iyi karar vermek lazım bu konularda değecek erkek ve kadın olmalı :)
Evet oylee
@papatyaaam123 burcun ne
Başak seninn
@papatyaaam123 boğa ben de :)) ben yeniyim yazamıyorum istersen yazabilirsinn
Maddi yönden bir zorluk çekmiyorsan Ne mutlu sana
Zorlanıyorum elbette kirada oturuyorum ve çok fazla ev değiştiriyorum. Şehir değiştirmemde çok hızlı olabiliyor. Güvenilir , temiz , uygun fiyatlı ev bulmak zor olabiliyor elbette. Onun dışında üstesinden gelmeye çalışıyorum
Çok sık ev ve şehir değiştirmenin sebebi nedir
Uygun ev buldukça değiştiriyorum.
Evi anladım ama. Şehir neden
Hep aynı şehirde kalmayı sevmiyorum çünkü.
İş bulmak zor olmuyor mu?
Ek olarak online butiğim var. Online özel ders veriyorum zor elbette her şeyin bir zorluğu var
Zorluklara göğüs vermişsin. Severim güçlü kadınları
Kendi ne mutlu isen evlenme cünkü hayat yaşamaya değer kendi ayakların üzerinde duyabiliyorsan sen sana yeterli sin
sıkıntı yok bizde evlenmek istemiyoruz :D evlenebilecek düzgün bir işim var ama güvenilebilecek kimse yok.
Kanka 😎 😎 😎
Nerede yaşıyorsun merak ettim
Balıkesir
Güzel bir şehir. Yaşadığın durumda anormal bir şey de yok. Keyfine bak.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Güncelleme mesajında yazdığını herkes anlayamaz, algılayamaz. Bu yüzden olumsuz mesaj yazanları umursama, canını sıkma boş yere.
Teşekkür ederim. Olumsuz yapanlara birebir söylemedim verecek cevapları olmadığı için. Genel olarak yazmak istedim. Anlayana artık.
Hissettiklerini ve düşündüklerini sadece senin gibi yalnız yaşayanlar ve gerçekten kafa olarak olgun olanlar anlayabilir.
Kesinlikle öyle ailesiyle rahat evinde yaşayan , bir kere fatura , kira ödemeyen insanlar bu durumları tuhaf görebiliyor.
Tuhaftan ziyade, yalnızlığın harika bir şey olduğunu zannediyorlar.. ama değil.
Umarım karşına düzgün birisi çıkar
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ne işle meşgulsün peki
Öğretmenim
Özel mi devlet mi?
Özel
Evlenip ne yapcan sktr et zaten bende tek olmayı çok seviyorum evde bizimkiler yazın gidiyolar mesela 10 numara oluyo benim için 😀
Valla insanlarla uğraşmak çok zor
Anormal bakılacak bişey değil artık çoğu kişi tek yaşıyorda özel de maaşlar düşük kira falan baya zorlamiyo mu seni? Çünkü bizim arkadaşlar da var özelde çalışan asgari ücretin az bişey üstünü alıyorlar yani
Ekstra özel ders veriyorum ama zor tabikide
Özel ders okulda mı oluyo
Online üzerinden ya da öğrencilerle belirlediğimiz cafe , kütüphane vs yerlerde
He ozaman iyimiş, ama onlar olmazsa dediğim gibi demi maaşlar durumu asgari ücret sanırım
Boş ver koy popona gitsin
Sen öyle mi yapıyorsun
Anormal olan insanlar için diyorum koy popona gitsin diye kafan rahat etmesi için
kime ne yahu senin hayatın
bana tavsiye versene
Ne konuda?
mesela yalnızlık üzerine derin bir sohbetimiz olabilir
Tavsiye derken ayrı eve çıkmak isteyen , ailesiyle problem yaşayanlar olmuş. Nasıl çıkabilirim? Üzerine tavsiye almak isteyenler için yazmıştım.
ok pardon
Hayır yok karşına daha birisi gelmemiş
Geliyorda ben istemiyorum kimseye güvenmiyorum
Etkilememis seni zihnin altında yatan birtakım korkular var aldatılma terk edilme bu gibi yersiz korkular içindesin bunları yenersen birisine şans tanırsın
Sonra pişman olmayacaksan neden olmasın
Olacağım belki ama insanlar çok kötü maalesef. Evlenecek adam yok.
Zorla mı, niye anormal olsun.
Anormal hiçbir şey yok isteklerinde
Bu zamanda en güzeli
Bana yazabilir misin özelden tavsiye verebilir misin?
Abaza
Senin anormal dediğin hayat benim hayalim be abla
İnsan bi çocuğu olsun ister yaa bence
Evlen erkegi tanidinmi evlen yanlis düsunüyon
Yol senin tercihin senin kime ne
Ekle
Evlilik her daim olabilecek bişey istersen olur zorla olmaz
Benim aynımdan :)
Ya anne olma isteği?
Anormal olan sen değilsin toplum
Yok. sizin tercihiniz
Yalnızlığın çoğaldıkça çok kalabalık olaçakaın
Yok aga ben de öyleyim
Savunma mekanizması olabilir
En doğru karar bu kararından dönme
Aynen bende öyle yapıyorum yapcam
Bizim için yok bak keyfine.
Yok gayet normal
Ozaman sorun yok. Hayatında başarılar dilerim
Dezavantajları çok🍀🖤🗝️
İşte tam benim kafa. Misssss 👌😍
Keyfin bilir böyle mutluysan
Yoo gayet normal bişey
Yok, normal durum.
En iyisini yapıyorsun emin ol kafar rahat en azından. tek yaşamak ayrı ve özel bı seçenektir bence.
tek yaşamak sorun değil çünkü sorumluluk çok fazla ama ileride lazım olur sanırım
Keşke bende öyle olsam ne güzel ya
mutlu olmanı dilerim
normal
Süper böyle devam 💅💅💅
Anormal bir durum yok, bende senin gibi düşünüyorum tek farkım ben ailemle yaşıyorum