Haftada bir gelen yazan eski nişanlımın amacı ne?

Umarım gerçekten anlayıp cevap verirsiniz, 🙏 2 ay önce annesi yüzünden nişan attı, 2 hafta sonra geldi pişman oldu barışmak istedi ama kabul etmedim ve baya da sert konuştum yani eee tabi bir şey diyemedi haklıyım çünkü, şu an ayrılalı 2 ay oldu.. O zamandan beri hafta bir yazıyor ben istemediğimi söylüyorum sonra yine aynı döngü vu şekilde. Yani anlamıyorım bunun sebebi ne. Seven insan dibine kadar dener her gün her zaman yazar, barışmak istemeyen de yazmaz hiç. Bunun amaç ne. Ve bunuda kaç defa belirttim kendisine.

Haftada bir gelen yazan eski nişanlımın amacı ne?
Cevapla