Evlilik sıkıntıları yaşıyorum. Bu adam nasıl düzelir?

Merhaba, 4 yıllık evliyim kocam 1 aydır çalışmıyor evde ve asla muhabbetimiz yok sürekli ya telefon elinde ya televizyona bakar. 1 aydır evde olmasına rağmen hiç yanıma yaklaşmadı bile. Kendisi 26 yaşında. insan hiç mi gelip sarılmaz hiç mi konuşmaz yok. Soğuk davranıyorum umrunda bile değil sürekli bağırıp çağırıyorum sinirlerim çok bozuk. Hayal ettiğim evlilik bu değildi. Siz olsanız ne yapardınız. Direk boşan yazmayın çünkü bende düşünüyorum boşanmayı ama çocuğumuz var kolay olmuyor öyle. Lütfen adam akıllı fikir verin ne yapsamda düzelir ya da ne yapmalıyım hiç takmasam daha kötüye gidiyor

Evlilik sıkıntıları yaşıyorum. Bu adam nasıl düzelir?
Cevapla