Merhaba ben profesyonel muaythai dövüşçüsüyüm Türkiye şampiyonuyum dünyadada 2. ciligim var boyumda 1.88 falan ortalama iyi boy gayet normal biriyim yolda yürürken bazı kızlar kız grupları bana bakıp gülüyor sırıtıyor aşırı sinirleniyorum ama çaktırmıyorum sonra bunun sebebini araştırdım sırıtıp gülme sebebleri hafife almaları küçümsemeleri ya da dalga geçmeleriymiş aşırı sinir oluyorum bir vursam gebericek tipler bana gülüyor yeter ya gözüm mavi saçlarımda sarı Bulgaristan göçmeniyim peki sizce neden gülüyorlar kızlar lütfen yorum yapsın bunun asıl sebebi ne başıma çok geldi ve bu durumu sanırım tek ben yaşıyorum başka yaşayan erkek var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaş 19
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
O kadar şey yapmışsın özgüven elde edememişsin kötü. Kendine güvensen takmazsın ve kötü düşündüklerini düşünmezsin
onlarda gülmesin o Zaman
sen bensin resmen kızlar bana da bakıp uluyo aw bugun başıma geldi beni de sinir ediyolar sanki kendiler bradd pitt oclar
halbu ki çirkin veya kiloluda değilim vallahi benim onlara gülmem gerek heralde kıyafetim veya şapkamla alakalıydı
Gülme sebebleri ne bir bilsem yine benim boyum 1.90 saçım sarı çevremdeki herkes övüyor gözlerim mavi yani onlar kimki bana gülüyor derdleri neyse artık
bir vursak gebericek tipler sende takma keşke İstanbul da yaşasan tanışırdık yolda yürürken bize gülen biri olursada agzını burnunu kırardık bu gülme olayını ergenlik çagındaki insanlar çok yaşıyor ya genelde yaşı büyük insanlara gülemiyorlar fazla
belki de boyun uzun saçın sarı falan ilgi çekiyosan farklı gellmiş olabilirsin zaten insanlar birazcık bile farklı olan birini gorunce mll mll guluyolar sanki b0kk var
Ya evet lise mezunuyum liseye gittiğim zamanlar okulda bir kız vardı bana bakıp gülme krizine giriyordu aşırı sinir edici ama ya bir vursam gebericek tip yani niye hafife alıyorsa artık
evett genelde gençlere gülüyolar halbu ki sokakta yuruyen kıvırcık saçlı feminist 150 kilo kadınlara gülmezler anca bize guclerı mazluma yetı hjashajksh
bende yolda çrkin insanlar goruyorum hatta bazen pantolonunu bile ters giyen var ama gramm gülesim gelmiyor bu milletteki bu neşe herşeye gülme isteği nerden geliyo bilmiyorum
Evet genelde gençler yaşıyor mallesef bize bunu yapanlarda gülenlerde genç tabi küçümsüyorlarmı dalga mı geçiyorlar heycanlanıyorlarmı bilemiyoruzda tam NPC ler cidden
Ya şahsen ben yolda çirkin bir insan görünce gülmem asla çirkine gülersen seni doğrar gibi bir psikoloji var çirkin at hırsızı bir insan görsem gülmem hayatta ben şahse avrupai babyface bebek gibi aşırı sevimli bir tip görsem gülerim istemsizce
Acaba bizi bebek gibimi görüyorlar bebeklerede insanlar gülüyor
Peki sizce bu gülme sebebleri tam olarak ne siz kızsınız sonuçta daha iyi analiz edersiniz
bana çevremdeki herkees güzelsin falan diyor hatta kuaförler bile yüzün güzel vs diyor tanımadığım isnanlar bile ona rağmen guluyolar acaba kıskançlıktan mı ya da tarzımdan mı halbu ki tarzımda da bişe yok
bence azıcık bile kendilerine benzemeyen birini görünce hemen gülüyolar çünkü malum bütün kızlar birbirine benzemeye çalışıyolar erkeklerde bi tık
mantıklı bence de bizi bebek goruyolr shdsj