Güncellemeler
+1 yıl
Savaşmayalım sevişelim, ben kurşun yerine gül atmayı tercih ederim.
Ben kavgacı bir insan değilim ama sinirlendim mi kendimden geçerim, yahu öldüreceklermiş gibi bakıyorlar korkum hiç yok krav maga biliyorum ve her gün sporumu da yapıyorum. Sadece merak ediyorum biz aynı ülkede yaşıyoruz hepimiz kardeşiz bunlar ne ya ne bu fesatlık bu egoistlik?
Tebessüm et eksik sadakadır diyen bir peygamberin -sas. - ümmetiyiz. Bize taş atana ekmek atmamız, kızana tebessüm etmemiz bundan olmalı. Türk halkı agresif ve kaba. Yine de kendimizi kaybetnemeli ve mesafeyi korumalıyız
❤❤❤
Etmek* 🤦♂️
Yakisikli misin ha? :D
Bilmiyorum.
Bilmiyorum demenden anladım sende bi tarık akanlık seziyorum, kıskanıyorlar olum seni eğer bişey yaparlarsa çak suratlarına bitane yumruk.
👍👍
Cevap
2Cevap
Boş ver bakma onlara
Krav magayı nerede öğrendin
Onlar herkese öyle sende öyle bak o zaman
Savaşmayın sevişin bakış açım bu.
Sende kasları çatık sinir şekilde bak
Ben aksine selam veriyorum istemiyorum ben kavga,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?