Dışarıda yürürken ben önüme bakıyorum, güler yüzlüyüm ama bana tip tip bakıyorlar?

Ben kavgacı bir insan değilim ama sinirlendim mi kendimden geçerim, yahu öldüreceklermiş gibi bakıyorlar korkum hiç yok krav maga biliyorum ve her gün sporumu da yapıyorum. Sadece merak ediyorum biz aynı ülkede yaşıyoruz hepimiz kardeşiz bunlar ne ya ne bu fesatlık bu egoistlik?

Güncellemeler
+1 yıl
Savaşmayalım sevişelim, ben kurşun yerine gül atmayı tercih ederim.
Dışarıda yürürken ben önüme bakıyorum, güler yüzlüyüm ama bana tip tip bakıyorlar?
Cevapla