Sokakta yürürken neden sürekli bana bakıyorlar bakmak istemiyorum en çirkininden en güzeline kadar bakıyor?

Neden bana sürekli bakıyorlar mini dar vs. hiçbişe giymem normal kot ceket işte boyum uzun olduğu için abim hatta babam yaşındakiler bile hatta dedem yaşındakiler bile bakıyor o kadar abartıyorlarki arkasına dönüp bakıyorlar. Kasiyer kız bile dönüp birdaha bakıyor. Kesinlikle egomu tatmin etmiyorum çevreme bakıyorum benden güzel sayılabilecek kızlar var. Çirkinlikten bakabilecekleri kadar çirkin biri olduğumu düşünmüyorum. Gerçekten neden bu bakışlar?
Sokakta yürürken neden sürekli bana bakıyorlar bakmak istemiyorum en çirkininden en güzeline kadar bakıyor?
Cevapla