Yürüeken herkes bana bakıyor. Auram yüksek olabilir mi? çirkin olduğum için baktıklarını sanmıyorum güzelim talibim çok?

Kız, erekk, çoçuk dayılar bile bakıyor. Yalnız yürümekten hiç hoşlanmıyorum ve rahatsız hissediyorum bu yüzden

Yürüeken herkes bana bakıyor. Auram yüksek olabilir mi? çirkin olduğum için baktıklarını sanmıyorum güzelim talibim çok?
Cevapla