Fazla çirkinim kimse yüzüme bakmıyor?

Fazla çirkinim kimse yüzüme bakmıyor. Çok morelim bozuluyor. Millet dalga geçiyor. Keşke hiç doğmasaymışım daha güzel olurmuş. Psikoloğa falan gitmeme gerekte yok
Fazla çirkinim kimse yüzüme bakmıyor?
Cevapla