Yolda yürürken insanlar bana küfür ediyor?

Ya arkadaşım, benim sosyal anksiyete bozukluğum var ayrıca depresyondayım hatta bu yüzden kilo alamıyorum çok zayıfım. Yolumda yürüyorum, yüzüne bile bakmıyorum. O halde neden bana canım diyorsun? Ya da nereden anlıyorsun canım olduğumu? O gün okuldan çıkmıştım ve kaldırımda yürüyordum, engelli bir arkadaş ve yanındaki bir ablamız yan yana sanki beni bekler gibi duruyorlar. Yanlarından geçerken engelli arkadaşa 1-2 saniye falan baktım daha da bakmadım. Ablamızın ise yüzüne hiç bakmadım. "canım yaa" şeklinde... :( sonra 1-2 hafta önce yine kaldırımda yürüyorum kalabalık bir yerdeyiz ve bir ablanın yine yüzüne bile bakmadan yanından geçiyorum. Kendisi karşıdan geliyor ve beni geçtikten sonra "canım yaa" yine... arkamı döndüğümde ise kafası tam arkaya dönüyor haldeydi bana mı dedi anlayamadım.. sonra bir gün okuldayım ve okulun önünden 3 lü kız grubu geçiyor. "Yüzüne çarpasım geldi bi tane" Ya noluyo gerçekten anlamıyorum 😭. Sonra bir gün yine okuldayım ve kapıdan içeri giriş yaptım kızın biri "Şu çocuğu gördükçe sinirim bozuluyo ya" aynen böyle dedi. Ya gerçekten anlamıyorum. Bana yardım edecek biri lazım.. lütfen..
Güncellemeler
+1 yıl
G e r i zekalı kelimesini canım diye yazmış yanlış ANLAMAYIN!
Yolda yürürken insanlar bana küfür ediyor?
Cevapla