Ya arkadaşım, benim sosyal anksiyete bozukluğum var ayrıca depresyondayım hatta bu yüzden kilo alamıyorum çok zayıfım. Yolumda yürüyorum, yüzüne bile bakmıyorum. O halde neden bana canım diyorsun? Ya da nereden anlıyorsun canım olduğumu? O gün okuldan çıkmıştım ve kaldırımda yürüyordum, engelli bir arkadaş ve yanındaki bir ablamız yan yana sanki beni bekler gibi duruyorlar. Yanlarından geçerken engelli arkadaşa 1-2 saniye falan baktım daha da bakmadım. Ablamızın ise yüzüne hiç bakmadım. "canım yaa" şeklinde... :( sonra 1-2 hafta önce yine kaldırımda yürüyorum kalabalık bir yerdeyiz ve bir ablanın yine yüzüne bile bakmadan yanından geçiyorum. Kendisi karşıdan geliyor ve beni geçtikten sonra "canım yaa" yine... arkamı döndüğümde ise kafası tam arkaya dönüyor haldeydi bana mı dedi anlayamadım.. sonra bir gün okuldayım ve okulun önünden 3 lü kız grubu geçiyor. "Yüzüne çarpasım geldi bi tane" Ya noluyo gerçekten anlamıyorum 😭. Sonra bir gün yine okuldayım ve kapıdan içeri giriş yaptım kızın biri "Şu çocuğu gördükçe sinirim bozuluyo ya" aynen böyle dedi. Ya gerçekten anlamıyorum. Bana yardım edecek biri lazım.. lütfen..
Güncellemeler
+1 yıl
G e r i zekalı kelimesini canım diye yazmış yanlış ANLAMAYIN!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer