Sizin için bu konu ne kadar önem arz eder? Siyasi görüşünüz uymayan biriyle ayrılır mısınız veya hiç başlamadan yol yakınken vazgeçer misiniz?

Sizin için bu konu ne kadar önem arz eder? Siyasi görüşünüz uymayan biriyle ayrılır mısınız veya hiç başlamadan yol yakınken vazgeçer misiniz?

Benim siyasi düşüncem belli ve bunu beni tanıyanlar çok iyi bilir. Ancak arkadaşlarım ile siyasi polemiğe girmem herhangi bir kırgınlık olmaması için fazla konuşmamayı tercih ederim. Sevgililik ve evlilikte bu durum bir tık daha önemlidir o yüzden farklı düşünce de olabilir körü körüne savunmadığı sürece
Sevgililikte ve evlilikte siyasi görüş önemli bir etkendir.
Aslında bu durum parti meselesi değildir.
Buradaki tek sorun iki insanın iki farklı pencereden dünyaya bakmasıdır.
Aradaki bu görüş farklılıkları çiftin düşünme yapılarının da farklı olduğunu gösterir.
Birinin gördüğünü bir diğeri göremeyen kafa yapıları farklı bir ilişki ne kadar sağlıklı bir ilişki olabilir ki?
Rica ederim.
Benim için değildir.. yani ben kendim için konuşacaksam ben evleneceğim ya da sevgili olacağım kadının siyasi ya da dini görüşüne bakmam. çünkü bunlar kişisel tercihtir saygı duyulması yeterli.. önemli olan aşık olmak ve anlaşabilmek.. sevdiğim kadın sorun etmiyorsa bende etmezdim.. her şey gönlünüzce olsun...
Önemlidir.. Taban tabana zıt görüşte olan biriyle yapamam.. Bir de partizanlık yapıp fanatik düzeydeyse daha kötü.. Zira ister istemez yansıyor sosyal ve özel hayatına.. Sadece fikir olarak savunuyorsa o ayrı tabii ki..
Teşekkür ederim..
Rica ederim.
Cevap
8Cevap
Aşkı ve güveni bana hissettiren, yaşatan bir erkeğin hiçbir şekilde görüşlerini kafaya takmam. Bugüne dek çok fazla siyasi ve dini hemfikirlik yaşayan kişi gördüm çevremde.. Ne var ki çoğu birbirini sevmiyor🖤
Siyasi görüş sadece bir oydan ibaret değildir.
Bu bir yerde yaşam tarzı bakış açısı da demek bu yüzden farklı görüşlerin anlaşabileceğini pek sanmiyorum.
Ben apolitik bir insanım. Hayatımda siyasetin baskın bir yeri olmadı hiçbir zaman, olmasını da istemem. Hayatımdaki kişiyle de bu konuda problem yaşayacağımı sanmıyorum hiç.
Önemli. İlk konuşulması ve sorulması gereken mevzu diyebilirim. Çünkü bir ilişkide benzer tarafta değilse iki kişi de ilerleyen zamanlarda çok büyük bir kavga sebebi olabilir.
Takım tutar gbi parti tutup siyasetcielrden fazla siyaset konuşuyorsa olmaz kesinlikle.
Siyasetten ve siyasetcielrdennefret ederken başımı agritamam gereksz insanlarla
İki tarafında doğru veya yanlış bildiği şeyler vardır oturulur konuşulur rahatsızlık boyutundaysa bir çözüme kavuşturulur.
Birbirlerinin farklılıklarına saygı duyan bir çift için sorun olacağını düşünmüyorum. Aksi zaten tamamen sorun.
Önemli bir faktör değil benim için. Bende benim dünyamda aşk sevda daha üstün herşeyden
Çok önemli. Ülkücü ve/veya muhafazakar bir kadınla asla ilişki yaşamam.
Benim için çok önemli. Malum partili biriyle sevgili olmam
Siyasete girmemekte fayda var, aksi halde ayrılıklar anlaşmazlık lar plusabilir.
evet siyasi görüş önemli. sevgili olmadan önce iyice öğrenmiştim görüşlerini
Benim için önemli bir faktördür. Zıt görüşlerimizin olduğu kişiyle bir süre sonra patlak verir.
Yooo sevgilinle oturup siyaset mi konusacan 😏😌😄😅
Fanatikse ve her fırsatta fikrini dayatıyorsa olmaz. Ayrıca ter*rist olmasın bir zahmet.
Siyasi görüşü önemlidir.. Eğer zıt bir görüşe sahip ise zaten kendisiyle iletişim kurmam..
En önemlisi o bence. Normal sosyal hayatta arkadaşlıkta bile önemli
akpliyse işim olmaz...
uç noktalar olmadığı sürece problem yok bence
Bence çok gereksiz ekdjdjkdke
Siyaset ayrı evlilik ayrı bişey
Evet siyasi görüş önemli
evet önemli. bir akgezenle birlikte olamam
Uyumlu olursa iyi olur fikir çatışmaları yıpratır
Degil
Benim için önemli değil
benim içim evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?