Başörtülü kadınları anlamıyorum. Sonuçta soyunup bir birliktelik yaşıyorlar. Üstü camii altı kilise değil mi?

Yorumlarınızı alabilir miyim?
Başörtülü kadınları anlamıyorum. Sonuçta soyunup bir birliktelik yaşıyorlar. Üstü camii altı kilise değil mi?
Başörtülü kadınları anlamıyorum. Sonuçta soyunup bir birliktelik yaşıyorlar. Üstü camii altı kilise değil mi?
Cevapla