
Adamın biri saçma sapan bir şey yazmış, tesettürlü kızın yazdığı cevaba bak. Saçı açık kadınları böyle görüyorlar demek. Türban takmayınca ahlaksız, namussuz oluyormuşuz. Her şey başını örtmekten mi ibaret bunlara göre? İnsanları böyle itham etmek, etiketlemek, damgalamak, kul hakkına girmek günah değil mi bunun gibilere göre? Kaç tane başörtülü kız gördüm; parkta, AVM'de, üniversitede, metroda sevgilisiyle fingirdiyor. Ben de genelleme mi yapayım bunlara bakıp, böyle saçmalık olur mu.
Geçenlerde yine Twitter'da, bu sefer erkek, güya "mizah" yapıyor bir video paylaşmış. "Başını örtmeyen kız tacize uğrarsa bilmem ne" diye bir başlık atmış tam hatırlamıyorum, sevinirmiş. Güya hak ediyormuş kız. İnternet olmasa böyle saçma sapan insanların görüşlerinden haberdar olamayacağız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer