3 ay

Bazı türbanlı kadınlar neden böyle (bunun erkek versiyonu da var gerçi) ?

Bazı türbanlı kadınlar neden böyle (bunun erkek versiyonu da var gerçi) ?

Adamın biri saçma sapan bir şey yazmış, tesettürlü kızın yazdığı cevaba bak. Saçı açık kadınları böyle görüyorlar demek. Türban takmayınca ahlaksız, namussuz oluyormuşuz. Her şey başını örtmekten mi ibaret bunlara göre? İnsanları böyle itham etmek, etiketlemek, damgalamak, kul hakkına girmek günah değil mi bunun gibilere göre? Kaç tane başörtülü kız gördüm; parkta, AVM'de, üniversitede, metroda sevgilisiyle fingirdiyor. Ben de genelleme mi yapayım bunlara bakıp, böyle saçmalık olur mu.

Geçenlerde yine Twitter'da, bu sefer erkek, güya "mizah" yapıyor bir video paylaşmış. "Başını örtmeyen kız tacize uğrarsa bilmem ne" diye bir başlık atmış tam hatırlamıyorum, sevinirmiş. Güya hak ediyormuş kız. İnternet olmasa böyle saçma sapan insanların görüşlerinden haberdar olamayacağız.

Bazı türbanlı kadınlar neden böyle (bunun erkek versiyonu da var gerçi) ?
Cevapla