Şöyle bir evliliğiniz var farzedin ki 27 yaşında öğretmen genç güzel bir kadınsınız ya da kendiniz gibisiniz şimdi eşiniz taksı şoförü ve 2 buçuk yıldır evlisiniz çocuğunuz yok eşiniz istemiyor maddiyattan dolayı evlilik borcu (sadece nikahla evlenmıs 60 bin kadar borç ) 2 buçuk sene içinde 160 bin oluyor banka hariç toplamda 180 bin borcu var eşinizin ve bitmiyor dışarı çıkamıyorsunuz markete gidemiyorsunuz farzedin ki Şu an için işleriniz yolunda değil ve kadın olarak işten ayrılmışsınız markete gidemiyorsunuz eşinizle eşiniz ne getirirse onu yapıyorsunuz kıyafet almıyor eşiniz günlük 50 tl para bırakıyor ve sigara kullanıyorsunuz ona bile yetmiyor evde hiç bıseyınız yok özel gün kutlamıyor ve kavga edince kapı orada defol git diyor küfür ediyor asagılıyor dövğyor yatağa gelme lan diyorsa ne yaparsınız?
+1 yılDirek boşanırdım. Bunun sebebi borç ya da istediklerimi almama değil. Beni insan yerine koymayan biri için işimi gücümü bırakmışım evliliğim için o bana haketmedigim muameleyi yapacak beni dövecek, başından salacak öyle mi oldu paşam. Bak ne güzel gençsin istesen çalışabilirsin mesleğin var bunun eline mi bakacaksın boş ver ya. Ayrıca 180.000 kendi başına nasıl ödeyecek evi gecindirmekte zorluk yaşıyor. Aşk, sevgi bi yere kadar inan karın doyurmuyor ortada saygı olmadıktan sonra. Babanlar seni sürün diye evlendirmedi. Kendini orada mutlu hissediyorsan devam et ama halinden memnun değilsen boşan gitsin. Devlet hep kadınların yanındadır. Hicbisey senden kıymetli ve özel değil unutma.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMaddi zorluklar her insanın/çiftin başına gelebilir. Böyle bir durumda el ele verip zorluğu nasıl aşarız diye konuşmak ve bunun için birlikte mücadele etmek ilişkileri daha sağlam hale getirir.
Senin anlattığın erkeğin maddi durumla falan ilgisini olduğunu düşünmediğim bir uzak durulması gereken rahatsız durumu var gibi görünüyor. Böyle birisinin seni aşağılamasına izin vermeyip en kısa sürede bu toksik ilişkiden kendini kurtarman gerektiğini düşünüyorum.
Elbette öncelikle kocanı karşına alıp rahatsız olduğun konuları son bir kez konuşmayı deneyebilirsin. Eğer sana doğru adım atmıyorsa paylaşacak bir şey yok demektir ve zorlayıp içine sıkışıp kalmamalısın bence.
10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. artık geçim zorlaştı evlilik için düğün yaparak borca girmek lüks sadece milleti eğlendirmek yapılan düğünler gelenler zaten takı bile takmıyor imza atarken varlıkta yoklukta diye atılır bazen göğüs germek lazım senin şuanda işinin olmamasi eşinin taksi şoförü olması sadece mal sahibine çalıştığı için kazançla borç zaten bitmez sağlam işe girip sen ve o bir süre öyle çalışıp borç bitirmelisininiz ama senin düşüncen evden ve eşinden sogudugun için ikilemde kalmışsın bence iyi düşün seviyorsan
00 Yorumla
+1 yılOkurken içim daraldı. Hâlâ canım gibi 4 saatlik düğün yapıp yıllarca onun borcunu ödemeye uğraşan evliler bitmedi mi? Yapmayın şu düğün denen mereti. Gidin balayına belki 10'da biri para ödersiniz, en azından eğlenirsiniz. Borç batağına da girmezsiniz.
02 Yorumla
Soran+1 yıldüğün yapmadı ki nikahtan evlendım mobılya borcunu bana taktıgı 3 bılezgı satıp ödedi zaten 2 bucuk senedir 160 bin borc duruyor hıc mı ödemedin borcun bitmedi
- +1 yıl
Valla sende de suç varmış be kızım, hiç mi sormadın soruşturmadın adamı, annesine babasına vs. Öyle ömür boyu borç ödersiniz. Cepte beş kuruş para olmadan evlenmek saçmalık.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılBoşuna çekiyorsun gadası
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBence yapılmaz böyle evlilik
00 Yorumla
+1 yılMaddi sıkıntılar bir yana ki madde geçicidir, bugün sende yarın başkasında, son cümledeki tavır hoş değil. Ben o cümlelerden sonra ayrılma yolunu tutarım. Eğer kıymet veriyorsa fakat sıkıntıdan stresten böyle konuşuyorsa, siz ayrılmak isteyince geri adım atacaktır. Ancak o sözlerinde ciddi ise zaten ses etmez ayrılık talebinize ve siz de kurtulnuş olursunuz
00 Yorumla
+1 yılŞimdi sana hemen boşan demek istemiyorum evlilikler kolay kurulmuyor cünkü ama sana defol git diyen seni sevmeyen birinin yanında durmak seni bu evlilige karşı ne kadar tutabilir yol yakınken çocuk olmadan bitirmeniz daha iyi olur hem okumus bir insansın zor durumda kalmazsın
00 Yorumlaseni değersizleştiryo ben olsam çalısırım çocuk da yok zaten neden evde oturayım ki, adam demekki yetemiyo yetemediğini kabul edemiyo çünkü ezik hisediyo ve tüm bunları senden çıkarıyo.
ya da maddi gelirin olunca bağımsızlaşmandan korkuyo
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendine niye aci cektiriyorsun ki? Ayni durumda kizin olsa ne derdin ona? Bence olay basit ise gir sende eve para getirmeye basla seni asagilamasina izin verme sen onu asagila gerekirse yeterince kazanamiyorsun erkegim diye geciniyorsun diye. Toksikse o sen daha toksik ol ondan. Isini eline alinca da bir an önce avukat tut boşan derim
112 Yorumla
Soran+1 yılEvet iş arıyorum hemen girmem lazım ben 2 senedir aralıksız çalıştım sonra 2 aydır işsizim piyasa durgun kaldı biraz 2 aydır beni eziyor ki ondan öncede eziyordu ona para vermem lazım Mış ev kirası ödüyordum ev kirasından fazlasını istiyordu gücüm anca yetiyordu hem kiraya hem kendime hem sosyal hayatıma şimdide diyor ki işe girersen bana faydan olacak paranın yarısı benim olacak diyor
Cevap sahibi+1 yılBok senin olur o paranin yarisi de erkek degil misin evi gecindirmrk senin isin bu anca benim masrafima yeter diyip vermiceksin
Cevap sahibi+1 yılBosa bunu ailen yanindaysa cok buyuk hata olur bu adamdan cocuk sahibi olmak
Soran+1 yılO zaman ne anlamı varmış çalışmamın ben vasıfsızmısım öyle diyor sende kadınsın sen olsan ne yaparsın
Cevap sahibi+1 yılBen olsam kurus koklatmam buna bosanana kadar. bosarim ustune nafakasini da catir catir yerim
Soran+1 yılSence benden sonraki kadınada böyle davranır mı yoksa sadece bana mı böyle davranıyor
Cevap sahibi+1 yılSenden sonraki kadina da boyle davranmayi deneyecektir. Sen okumus oldugun icin seni kiskaniyor asagilik psikolojisi var ondan seni asagiliyor. Ama seninde cok pasif ve saf bir karakter oldugun her halinden belli. Bu adama agzina sicicak tarzda biri lazim ki parmaklarinin ucunda gezsin
Soran+1 yılBen öyle değilim işte hemen en ufak hakarete ağlıyorum ağzına edemiyorum benim gitmem lazım aslında hemde böyle heryerden engelleyıp direk dava açmam lazım belki öyle kendine gelir ama iş işten geçer daha önce denedim gitmeyi ama döndüm hep çok gitmek istiyorum ama yapamıyorum nasıl yaparım ya nasıl yaparım kafayı yıycem
Cevap sahibi+1 yılCocugun olsa bu adam cocuguna vursa dövse asagilasa sana davranilani yapsa hosuna gider mi? Cevabin hayir ise yaşin ilerlemeden bosa bunu. Belki daha mutlu olursun ve sonrasında sana gore birini bulursun guzel bir yuvaniz cocugunuz olur. gidersen bir daha donmek yok valla öyle git gel laçkalasjr olay
Soran+1 yılEvet zaten tamamen içimde bitmesini bekliyorum işin tuhaf tarafı eskiden hiç bitmez sanıyorum şu an içinde bitme basladı
Cevap sahibi+1 yılKimse dört dörtlük degildir canim. Ne asklar ne hayatlar biter. ölürüm onsuz yapamam dersin bakarsin onsuz daha iyisin. Allah a sığın bol bol dua et hayirlisini dile
- +1 yıl
Bre bu mk deyyusu çok mu vasıflı? Taksicilik yapan bir hırt işte, adam olsa taksici olmazdı kaale almayın böyle kardeşim, boşanıp kurtulun vampir gibi hayatınızı emer, verecek bir şeyiniz kalmayınca da hiç çekinmez atar bir kenara
Gizli Üye(30-35)+1 yılBekara koca boşamak kolay diyebilirsin ama işin içine şiddet girince boşanmak lazım. Tabi kimseye akıl vermiyorum Sizin paranız varken hee şey iyidi tabi zoru görünce başladı sinirlenmeye. Çünkü artık kimse kimseye bakmak istemiyor. Keşke başka statü olan birisinle evlenseydin. Neyse senin yerinde olsaydım is bulup başardım. Şiddetin nedeni olmaz
10 Yorumla
+1 yılO kadar borca girerken aklınız nerdeydi demekten başka bişey gelmedi içimden. Lüksü şatafatı sevdiğiniz kadar geçim ehli değilsiniz. Hayatta her zaman zor günler plur ama bunu aşabilecek potansiyelde yetişmiyor insanlar.
20 YorumlaZaten bitmiş gibi görünüyor
Hadi maddi zorluklara göğüs gerdin diyelim ama diğer şeyler sövmesi dövmesi falan
Ben boşandığım halde boşanacağım güne kadar terbiyesilik bileyapmadım kadına karşı00 YorumlaAile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. Nikahla 60 bin TL gibi bir borç ile evleniyorsunuz sen öğretmen eşin taksi şoförü ve bu borç 6 ay gibi bir sürede bitecekken bitmediği gibi çoğalıyor öyle mi? Allah aşkına siz ne yaptınız nasıl bir yol izlediniz?
10 Yorumla
+1 yıleşin boşa diyorsa boşaman lazım, nafaka falan da zaten vermek istemiyorsa vermesin, sen de başka türlü geçinirsin, adam evlendiğine pişman olmuş değişmicek birini boşuna bekleme, boşa kurtul o istiyor zaten, hiç bulaşma.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBoşarım onu çilesini mi çekeceğim beyinsizin bunu yaşayan sensen boşan bas tekmeyi
31 Yorumla
Soran+1 yılBen yaşıyorum bunu
- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılSizin icin zor ve uzucu bir durum sizin cocukda yok biran once mesleginize donup o sahistan ayrilin derim cunku bu evlilik degil esaret hakaret icerisi de saygisizlikla gecen bir yasam
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 415 cevap paylaştı.
+1 yılDelimisin kardeşim neden katlanıyorsun yol yakınken kurtulmalısın o insandan ne sana nede bir başkasına fayda gelmez hazır çocuk falan yokken kurtulmalısın
00 Yorumla Neden hala evliyim diye sorardım. Şaka bir yana, yuva kurmak zor, idare ettirmek daha zor. İnşallah toparlarsınız. İyice düşün taşın bu sorunları onunla paylaş belki o senden daha fazla üzülüyordur. Yıkmak kolay toparlamak zordur destek ol ona belkide çok üzgündür. Ama sana kaba davranıyorsa salla gitsin
01 Yorumla- +1 yıl
Aaaa dövüyor mu yazmışsın sen? onu okumamışım kızım kurtar kendini o zaman bu ne ya şiddet nedir hakaret nedir çok mu aradın bu kişiyi sen
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Cidden bu ogretmen olan kadin sen misin? Bu adam ne haltlar yiyorda habire borc artiyor? Ve insan gibide davranmiyor. Sen asiksin seviyosun bu yuzden devam ediyosun oylemi?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 967 cevap paylaştı.
+1 yılDirekt boşan bir akraban ile anlaş anne baba olur 6 ay 1sene sizde kalıcam de işini elime al yeni hayata başla ama bunu sessiz sakin bir şekilde yap öyle kavga sonrası gidiyorum ben deme
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖğretmen ve taksi şoföründen sonrasını okumadım. Bunlar trafikte nasılsa evde de aynıdır. Yazık üzüldüm senin için. Daha güzel bir hayatı hak ediyorsun
00 Yorumla
+1 yılÖğretmen okumuş kendimi bi yetere getirmiş bi birey olarak ayakalrını üzerinde durabilirsin bence boşanırsam hayattan tat alırsın diye düşünüyorum ama çalışmak istemiyorsan başka
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 553 cevap paylaştı.
+1 yılson cümleyi okuyana kadar idare et sen de çalış toparlayın fikri vardı aklımda ama küfür dayak aşağılamak affedilemez. ben olsam 1dk düşünmem ayrılırım
00 Yorumla
+1 yılBunların birine en ufağına bile tahammül edemem. Çeker giderim, iyi de tazminat ödetirim aklı başına gelir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılGenç ve güzel kadınsam eğer, daha değer verecek erkek arardım. Hak ettiğim değeri vermeyen erkekle işim olmazdı
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılbunları bilip düşünüpte mesleğide elinde olmasına rağmen oda gitmiyosa hata kadında adamın bi suçu yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMaddi sorunlar olabilir. Yetmiyorsa siz de destem olmak için çalışabilirsiniz.
Ama küfür etmesi, gelme lan demesi kabul edilemez. Diğerleri halledikir aşılır ama eşinizin saygısı yok size ve karaktersiz biri.01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYorumlara baktım. Aşağılık kompleksi var eşinde. Seniz ezmeye çalışıyor. Bence çocuk yokken ayrıl. Kimseyi çekmek zorunda değilsin kendine yazık edersin
Kadin degilim ama bosanirdim adamda sorumluluk yok ki simdiye kadar o borc birsekilde biterdi demekki istememis ya da ustune eklemis hep
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılTaksici ile evlenen insan bunları hak etmiştir. Taksicilerin neslinin devam etmesine stepne olan herkes cehennemliktir
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılGelme diyorsa sen bilirsin de ailenin yanına git ne uğraşıyorsun ki
05 Yorumla
Soran+1 yılBoşanma davası aç diyor
- +1 yıl
Aç yani yemiyor içmiyorsun özel hayat sosyal hayat zaten yok
Soran+1 yılYok hiç bısey yok evdeyim canım gibi yemek yapıyorum elimden gelenın en iyisini yemegı yiyor bok gibi olmuş diyor
- +1 yıl
Nerdensin?
- +1 yıl
?
Gizli Üye(36-45)+1 yılOkurken bile içim acıdı birde bu şeyleri sizin yaşadığınızı düşününce çok üzüldüm 😞☹️ Ayrılmaktan başka bir çare bırakmıyor size bence aranızda birbirinize olan saygınız bitmeden ayrılın derim
00 YorumlaAdam borç ödemek için hiç çaba sarfetmemiş ve maalesef aidiyet hissetmiyorsun artık.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÖncelikle öğretmenler gününüz kutlu olsun. Maddi geçimsizlik herkeste var. Onuda anlamaya çalışın. ve en önemlisi bir an önce çalışma hayatına dönün. Kopmayın hayattan.
00 Yorumla
+1 yılorada durman hata suc senın bosan kac kurtul
00 Yorumla
+1 yılçalışırım
gider darp raporu alırım
boşarım...
00 YorumlaÖnce söyledikleeinde ayrılmanı tavsiye etmezdim ama sonu o ne öyle ayrıl gitsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 360 cevap paylaştı.
+1 yılKendine neden acı veriyorsun? bebek yokken ayrıl.
00 Yorumla
+1 yılteflon tava ile vururum gider. daha olmadı fb bulurum ya ihtiyaçlarımı karşılasın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılDavul denk çalar. Gider taksiciyle evlenirsen yapacağın max evlilik budur
00 Yorumla
+1 yılArkadas boşanırsın ya buraya danışmanı gerek yok. İçim kıyıldı okurken. Yaşadığın şeyler çok üzücü keşke yaşamasaydın. Bundan sonrasında keşke dememek için bu evliliği bitirmen şart.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNeden ogretmenlik yapmiyorsun
Neden taksi soforu?00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSizin olay maddiyat çalış ki maddi sorunlar çözülsün
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHemen ayrılırım yerinde olsam. böyle birisiyle nereye kadsr devsm edebilirsiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim anlamadığım öğretmen taksi şoförü ile nasıl evlendi?
00 Yorumla
+1 yılsenin de işe girip borçları bitirmeniz lazım sanırım atanmamış bi öğretmensin atanmaya çalışabilirsin özelde çalışabilirsin bu ekonomide zor tek maaş üstüne çok borç var
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHangi ilde yaşıyorsun? Hukuki veya psikolojik yardım ister misin?
00 Yorumla
+1 yılÇocuğun yoksa boşan varsa bence çocukların için katlan benim düşüncem
00 YorumlaDüzelmiyorsa boşanmak tek seçenek gibi
01 Yorumla
Soran+1 yılDenedim çok denedim
İnsan değersiz hissettiği bir yerde kalmamalı
10 YorumlaTaksi işi boş iş gt müdür bul
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılogretmen hatun isten nasil ayrildi :)
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yoluma bakardım senin yerinde olsam
00 Yorumla
+1 yılNiye böyle bir evlilik yaptın?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Allah yardımcın olsun
00 Yorumla
+1 yılBüyük konuşmak istemem ama boşanırdım
00 Yorumla
+1 yılMuhtemelen babam vururdu topuklardan
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEe gitmek için neyi bekliyorsun
00 Yorumla Boşarım hemen ona boyunu egecem
00 YorumlaSağlıksız bir birey misiniz acaba
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılmaalesef çoğu şeyin sebebi para
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet sanırım
- +1 yıl
Coğrafya kader
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Evli olmanın bir anlamı yok
00 Yorumla
+1 yılKendi evliliğin bu biliyoruz
014 Yorumla
Soran+1 yılEvet benim yerimde olsaydınız ne yapardınız
- +1 yıl
Ben şimdi çok yorum yapardım da evlilik bu bişey derim birileri bişey der kafanda net olur ayrılırsin benim bu konuda bı faydam olmasını istemem
Soran+1 yılYok hayır söyle lütfen
Soran+1 yılİhtiyacım var
- +1 yıl
Boşanmayı denedim yazmisin naptın mesela
Soran+1 yılBabamın evine gittim ama açamadım davayı eşim benim açmamı ıstıyor davayı ondan nafaka tazminat ıstemıyım diye
- +1 yıl
Kurtulmak varken hayatına devam etmek varken nafaka tazminat önemsiz şeyler bunlar kafan rahat olsun kendi mesleğin de var zaten ne önemi var ki iki üç kuruş gelse ne gelmese ne
Soran+1 yılYa ben asla ıstemıyorum sadece o canım gibi ben dava açarsam almayacakmışım gibi davranıyor ıstemıyorum tek cesaretım boşanmak bu cesaret etsem ıstemem bıseyını
- +1 yıl
Tehtid mi ediyor?
Soran+1 yılEvet ediyor sureklı bıpolar hastası Senı bogarım diyor yapar mı acaba
- +1 yıl
Uzak dur ozaman baba evine git ordan kendine başka bı sehirde iş bul orada yasa
Soran+1 yılSence benden sonra ki birine böyle davranır mı yoksa sadece bana mı böyle davranıyor
- +1 yıl
Hastalığı varsa eğer bı insanın genel davranır ama biri çıkar kolunu bacağını kırar orası farklı
Soran+1 yılInsallah heryerını kırarlar benden önce evlenme teklıfı ettıgı kadın 1 senelık sevgılısı başkasıyla kaçmış
Gizli Üye(18-24)+1 yılBoşanman lazım
00 Yorumla- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer