Istemiyorum ne evlilik istiyorum ne ask istiyorum bunlar bana gerekli degil.
Bu igrenc seyler hayatdan tiksinmeme neden oluyor.
Istemiyorum ne evlilik istiyorum ne ask istiyorum bunlar bana gerekli degil.
Bu igrenc seyler hayatdan tiksinmeme neden oluyor.
Bende evlilik sevdalısı aşığı birisi değilim. Anlayamadığım tek şey 6 ay içinde evlilik kararı alanlar yangından mal kaçırır gibi kudurmuş gibi hatta. Ama senin kadar da uzak ya da kötü bir şey olarak bakmıyorum. Senin böyle bakmada çevrenden ya da ailenden kötü evlilik örnekleri olabilir mi?
Hayir baska nedenler var aseksuelim ve gereksiz buluyorum
Cevap
5Cevap
Evlenmem.
Kim seni bu kadar soğuttu?
Bilmem
Evlenmek bence güzel bir şey ama zorla evlenmezdim
Neden istemiyorsun
Aseksuelim ve gereksiz buluyorum.
kaçarıms
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?