Türkiye’de işçiye neden bu kadar çok değer veriliyor?

Soru ironi amaçlıdır 😅

Rieter’in Alman Şubesinde çalışıyorum. Türkiye’ye mühendislik hizmeti vermeye geldik 1 haftalığına. İşin yetişmesi için mesaiye kaldık.

Önümüze gelen kahvaltıya bakın hemen 🫣

Türkiye’de işçiye neden bu kadar çok değer veriliyor?

Bu tabağı Almanyada işçinin önüne koyun müdürün kafasına çalar 😂 hemde bu yemeği işçinin önüne koymaya korkarlar zaten 😅

sanırım bunlar işçi değil kuş 🐦 besliyor 🤣 niye bu kadar çok yemek vermişler hayret ettim fabrika falan batacak Allah muhafaza 🤭

Türkiye’de işçiye neden bu kadar çok değer veriliyor?
Cevapla