İnsan türkiye de neden emeğinin karşılığını alamıyor?

yıllardır kendi çabamla bir yere gelmeye çalıştım. bugünse araya aracı soktum iş için. çok ağrıma gidiyor ama işssizlikten bıktım
İnsan türkiye de neden emeğinin karşılığını alamıyor?
Cevapla