Türkiyede neden kimse emeklerinin karşılığını alamıyor?

Neden Kimse emeklerinin karşılığını alamıyor neden Üniversite sınavında çoğu kişi çalışmasına rağmen emeklerinin karşılığını alamıyor emekler çöp oluyor bir anda

Türkiyede neden kimse emeklerinin karşılığını alamıyor?
Cevapla