Türkiye'de çalışanlar emeklerinin karşılığını alıyor mu?

Bence çalıştığımız emeğin karşılığını, değerini az buluyorum. Zaten işin yoğunluğunu kafa yormak yetmiyormuş gibi birde iş verenlerden mobbing alıyoruz bu çalışanları daha çok yıpratıyor.


Ben kendimden bahsetmek isterim bir tasarımcı olarak yaptığım çizimler günlerce haftalarcalarımı alıyor çünkü müşteri beğensinden ziyade kendi iciminde sinmesi önemli onun için çok kafa yoruyorum ama gel gelelim patronlar neden uzadı diyorlar ben anlatıyorum ama onlar ne yaptığın umrumda değil ne kadar zamanda yaptığın önemli der gibi konuşuyorlar buda zoruma gidiyor ister istemez birde gelip ne var ki kopyal yapıştır yapıyorsun bunu yapmak zor mu diyorlar ya gülme tutuyor beni 😄 ne kadar komiksiniz diyorum.


Yani herkes yaptığı emeğin karşılığını görse ve ona göre değer verse hiç bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.

Türkiyede çalışanlar emeklerinin karşılığını alıyor mu?
Evet
Bazen
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye'de çalışanlar emeklerinin karşılığını alıyor mu?
Cevapla