Bence çalıştığımız emeğin karşılığını, değerini az buluyorum. Zaten işin yoğunluğunu kafa yormak yetmiyormuş gibi birde iş verenlerden mobbing alıyoruz bu çalışanları daha çok yıpratıyor.
Ben kendimden bahsetmek isterim bir tasarımcı olarak yaptığım çizimler günlerce haftalarcalarımı alıyor çünkü müşteri beğensinden ziyade kendi iciminde sinmesi önemli onun için çok kafa yoruyorum ama gel gelelim patronlar neden uzadı diyorlar ben anlatıyorum ama onlar ne yaptığın umrumda değil ne kadar zamanda yaptığın önemli der gibi konuşuyorlar buda zoruma gidiyor ister istemez birde gelip ne var ki kopyal yapıştır yapıyorsun bunu yapmak zor mu diyorlar ya gülme tutuyor beni 😄 ne kadar komiksiniz diyorum.
Yani herkes yaptığı emeğin karşılığını görse ve ona göre değer verse hiç bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer