Türkiye'de asgari ücretin altına çalışan var mı?

Selam 👋

Benim baba tarafım isviçre nüfuslu türk göçmen. Bundan müteakip isviçre vatandaşıyım. Türkiye'de üniversiteden bi arkadaşım var anlattıkları gerçekten çok korkunç!!! Bakınız!!! 👇👇👇

Türkiyede asgari ücretin altına çalışan var mı?
Türkiyede asgari ücretin altına çalışan var mı?

Kendisi atanamıyor, özelde asgari ücretin altına çalışıyor, haftada en az 60 saat çalışıyormuş birde sadece 200 frank gibi bir rakama!

Gerçekten insanın inanası gelmiyor. Sizce bunun doğruluk payı var mı?

Türkiye'de asgari ücretin altına çalışan var mı?
Cevapla