Turkiye'de işverenler niye çalışana köle muamelesi yapiyor?

14-15 saat çalıştırıp asgari ücret vermek. Kimsenin de gıkı çıkmıyo. Devlet yapsa hemen saldırır. Demek bi sürü psikolojisi de var halkta.

Yurtdışında bi iş görüşmesine gittim. Bi kaç saatlik yok. Bize faturaları at yol paranı ödeyelim dediler. Türkler bunu yapar mi

Turkiye'de işverenler niye çalışana köle muamelesi yapiyor?
Cevapla