• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evliliğimde çok mutsuzum ama hamileyim. Bana ne önerirsiniz? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
58
Yapay Zekaya Sor
Evliliğimde çok mutsuzum ama hamileyim. Bana ne önerirsiniz?
Cevapla
Gebelik Soruları Hamilelik Soruları Fal Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

64

Cevap

110

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • yaparsınyavrum
    yaparsınyavrum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 62%
    +1 yıl

    Evlilik içinde olan şeyleri kimseye anlatma (gerçekten seni tanımayan insanlar hariç)

    1
    0 Yorumla
  • rahtltandoktor
    rahtltandoktor Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 369 cevap paylaştı.

    Cok uzun anltrimda şu an zamanim yom eşin guvenlir adamsa tabi seni seviyorsa elde et ailesinin yaptigi hataları anlat onların yuzunden bosanmayin coculara ve ikinizde yazık olur

    0
    0 Yorumla
  • johesa
    johesa Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı.

    Keske cocuk icin acele etmeseydiniz bea zaten daha kendiniz cocuksunuz 27-28 oncesi ne evliligi daha olgunlasmadan ki birde biz erkekler daha gec olgunlasiyoz

    0
    0 Yorumla
  • smray
    smray Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl

    Aldırma ne olursa olsun boşanmayı düşünsen dahi aldırma sen bak ileride çok pişman olursun vebali çok büyük

    0
    4 Yorumla
    • smray
      smray
      +1 yıl

      Binevi aynı durumlardan geçiyoruz sana tavsiyem yapma emin ol bu gebeliğin senin için bir hayrı vardır hicbirsey sebepsiz olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya bakamazsam o zaman vebali daha büyük deglmi

      Yorumla
    • smray
      smray
      +1 yıl

      Suanki psikolji ile bence öyle düşünüyorsunuz hersey üst üste gelmiş gibi bunaltıyor sizi ama emin ol o bereketi ile gelir hersey. Düzene girer

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gelecek veremeyeceğim çocuğa yazık edemem bosanyorm babası da yok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Öyle kadınlar varki dünyaya getirdiği çocuklara hem anne hem baba olan bunun için üzülmeyin.. Yaptığınız tercihlerinizin bedelini ödüyorsunuz sadece iş yine sizde bitiyor kendinizi geliştirmeye odaklanın çocukları da yanınıza alın..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ekonomik durumu iyi deglse peki o annenin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadın sığınma evleri var devletten destek alabilirsiniz

      Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    öyle mutsuz bi ortama bi çocuk getirmek istemezdim ben asıl onun vebalini nasıl vereceksin onu düşün

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok haklı ama şunu dedi arkadaşlarm aldrrsan elinde olandan olursun

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      saçmalık nerden biliyormuş onu arkadaşın allah mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birtane yakınmzda çocuğunu aldrms ama hep rüyasında görmüş

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      psikolojiktir herkeste aynı şey olacak değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben aşırı derecede duygusal biriym ne yapacağımı düşünmekten çok yoruldm onun umrunda değil

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      allah kolaylık versin ne deyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Mr_Potter
    Mr_Potter Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsan arkana bile bakma.. resmen sen koşmuşsun adamin peşinden o hiç bir şey yapmamış.

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaptığı şeyler olmadı diyemem ama asla benim gibi değildi

      Yorumla
    • Mr_Potter
      Mr_Potter
      +1 yıl

      Anlattığına göre daha çok sen çabalamışsın. Çok da güzel kadınsın değerini bilmemesi üzücü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzellikle alakalı mi sence abi kadın ya da erkek istediği kadar güzel yakışıklı olsun kader kader olmadıktan sonra hiç bı şey yolunda gitmiyor.

      Yorumla
    • Mr_Potter
      Mr_Potter
      +1 yıl

      Ouww.. sen sözlerimi cidden farklı algilayabilecek psikolojidesin.. sakin oll.. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yerinde cevabm ama kendin bilirsin peki

      Yorumla
    • Mr_Potter
      Mr_Potter
      +1 yıl

      :) bişey demedim ki. tabi ki her şey güzellik değil. demek istediğim şey herşeyi yapacak kadar güzel yürekli olup bu güzelliği elden kaçırmak aptallık. başka bir şey değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boşanmak en dogrusu

      Yorumla
    • Mr_Potter
      Mr_Potter
      +1 yıl

      Son kararın buysa hiç bekleme.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O bana sana neler yaptım diyo manevi degl fedakarlk bile ilişki için düzeltme odaklı olmadı kavga etti çekti gitti bosanalm böyle olacaksa dedgmdeyse git boşan lafını duydm hep. Fedakarlk para harcamak degldr. Her istediğimi alrdi çoğu zaman ama hissettirmedi bana. İlk ailesi başlattı sonra kendisi bitrdi boş ver

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Arıyordum deli gibi ne yapacağız konusalm diye sürekli gezmeye gidiyor hep arkadslaryla beni unutuyor. Dünde gezmiş gezmiş gece arıyor mesaj atıyor açmadım görüldü attm

      Yorumla
    • Mr_Potter
      Mr_Potter
      +1 yıl

      Seni ikinci plana atmış resmen. Terapiye gitmeyi denediniz mi?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kalmasaydın ikinciye hamile o zaman. Zorla oldu diyorsun, ertesi gün hapları falan var. Birinci gebelikten sonra başka korunma yöntemleri de var. Bu konuda ağlama o yüzden.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim senin azarlar gibi üslupla gelip yorum yazmana ihtiyacım yok. Ben neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum yorum yapma.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Keşke Kocana diklensen böyle 🤓

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boş yapma

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Seni seven birisine aşık olsaydın öyle sevmek mevmek yalan dolan demekki seni sevmemiş sen mutlu olacağım zannettin

    1
    0 Yorumla
  • Xpeses
    Xpeses Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Biraz birbirinizden uzak durun bence ailen ile konuş onlar belki konuşur eşinle

    1
    0 Yorumla
  • Xanom
    Xanom Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Kendine yazık etme çocuklarının başında sağlamca durabilirsin!

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl duracağım?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hamile olman herşeyi durduruyor çocuk yapmadan önce geşke düşünsen daha iyi olurdu kolay boşanır dın şimdi erkekler çocukları evliliği bağlayan sikorda olarak görüyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldrcam boş gebelik olduğunu söyledi m

      Yorumla
  • benaslındayoğum35
    benaslındayoğum35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Çocuğunu aldırmak cinayettir kendi çocuğun olmasına da gerek yok bir çocuğu öldürecek misin ne suçu vardı onun

    0
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Çocuğu aldırmaya aileden kurtulamıyorum o yüzden her kalkarsa o aileyle irtibatını olacak belki 2. Çocukta aklari başlarına gelir.

    0
    0 Yorumla
  • muratduru_1991
    muratduru_1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı.

    Yaşadıkların zor şeyler ama boşanman hem psikolojik olarak hem de ruhen senin yararına olduğu gibi ileri de çocukların içinde doğrusu olacaktır

    0
    0 Yorumla
  • gemiamabatan
    gemiamabatan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet, aldırın ve bosanın. Batan gemiye yeni bir mürettebat almaya benziyor. Allah hayırlı insanları karsiniza çıkarsın.

    0
    1 Yorumla
    • gemiamabatan
      gemiamabatan
      +1 yıl

      ++Aldırmaya olumlu bakan birisi değilim ama bu durumda aldırmak daha mantıklı gibi duruyor.

      Yorumla
  • pegasus166666
    pegasus166666 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Mutsuzken çocuk dünyaya getirmek yapılacak en büyük saçmalık çocuk sevgi ile büyümeli mutlu bir ortamda

    3
    0 Yorumla
  • Rameoo
    Rameoo Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence herkes ikinci şansı haketmeli içinden geleni yap kalbini dinle en iyiisi bu bence herkesin pişmanlığı olur bir ömür çekip kendine eziyet etme dostum :/

    1
    0 Yorumla
  • Mehmets1993
    Mehmets1993 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Aile apartmanından ayrı eve çıkmaya zorlayın, en kötü ihtimalle. Boşanmak en son seçeneğiniz olsun

    1
    0 Yorumla
  • Suits_s
    Suits_s Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorun sadece yaşadığın apartmandaysa ordan çıkın derim.

    0
    0 Yorumla
  • pukipuk
    pukipuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 81%
    +1 yıl

    Daha çook gençsin ya iki çocuk zor evlilik... bilemedimm

    0
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Peki ilk çocuğu yaparken bu adamın böyle olduğunu biliyor muydun?

    0
    0 Yorumla
  • Teardrops
    Teardrops Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    Seninle mi uğraşacağız yoksa sitede mi takılacağız Okşan

    0
    4 Yorumla
    • hiamsue
      hiamsue
      +1 yıl

      Senin gibi totoşlar bu sitede dolanmasın

      Yorumla
    • Teardrops
      Teardrops
      +1 yıl

      @hiamsue Terbiyeni takın

      Yorumla
    • hiamsue
      hiamsue
      +1 yıl

      Takındım tamam

      Yorumla
    • Teardrops
      Teardrops
      +1 yıl

      Sen kalem ol ben de kâğıt
      Yaz beni yârim yârim

      Yorumla
  • kuralsız373
    kuralsız373 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 87%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 589 cevap paylaştı.

    Yani eğer gerçekten yapabileceğine inaniyosan boşan güzelim

    0
    0 Yorumla
  • Nar__cicegi
    Nar__cicegi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 83%
    +1 yıl

    Bence acele ediyorsun. Aileler hep karışır. Zamanla karismamaya baslarlar. Bunun icin bosanma derim.

    0
    0 Yorumla
  • Alessapl
    Alessapl Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    İlla çocuk istiyorsanız beni evlatlık alabilirsiniz. Köşede bir yerde uyurum fazla ses çıkarmam

    0
    0 Yorumla
  • magnumelegant
    magnumelegant Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bu zamanda bilmeden oldu yanlışlıkla oldu falan bahanesi yok herseyin yolu yordamı var sevisirken düşünecektin bunlari hamile kaldiktan sonra değil

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Defol şuradan ya hayatı sadece seksten ibaret bir manyak adamn tekisn

      Yorumla
    • magnumelegant
      magnumelegant
      +1 yıl

      Neden gerçekleri duyunca hircinlastin

      Yorumla
  • mehtacc
    mehtacc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50
    +1 yıl

    Sen ne istedini bılmıyon madem mutsuz evlilik bı neyse iki cocuk sakın bı daha doğur ma kalabalıkta cocuk kaynar gıde sen keyfine bak bırak cocuklara baksınlar sende gez bide ailesiyle olan olayları soyleme kendin hallet senin dilin yok mu

    1
    0 Yorumla
  • Aleynabiggirl
    Aleynabiggirl Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Abla boşan. Annem tek başına bizi büyüttü. Allah büyük yardım eder. Kendini de çocukları da üzmeye değmez. Çok bir şey söylemeye gerek yok bence.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hamilelik hormonlardan dolayı olabilir
    Hep dua et

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • ruzeyya
    ruzeyya Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Çocuğunu tabiki aldırma. O yavrunun ne günahı var? Bir aile büyüğünüz yok öu alsın kocanı karşısına konuşsun.

    1
    0 Yorumla
  • bati41bati
    bati41bati Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    Öncellikle allah yardımcın olsun gerçekten zor bir durum dediğin olay sana tavsiyem zamana bırak öyle kalsın ya da ayrıl

    1
    0 Yorumla
  • BayyBilen
    BayyBilen Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 396 cevap paylaştı.

    İkinizde aileleri devre dışı bırakınn

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O bırakamıyor bende sorun yok o konuda

      Yorumla
    • BayyBilen
      BayyBilen
      +1 yıl

      neden bırakamıyor. uzak yere taşının. ya da ailesi ile konuşsun. evliliği bozmak bu kadar kolay olmamalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun için kolay demekki her şey olacağına varır

      Yorumla
    • BayyBilen
      BayyBilen
      +1 yıl

      anladım. ama üzücü bir durum

      Yorumla
  • S93S94
    S93S94 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    sana karşı iyimidir
    mutsuzluğun ailesi olmamalı

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Normalde çok iyi davranır ama sinirini kontrol edemiyor

      Yorumla
    • S93S94
      S93S94
      +1 yıl

      bakk ona kötü bakma
      onu az sahiplen
      kaçarın kurtuluşun değill. helalindir
      ve kimseyi kendinize gğldğrmeyin.. dinç we üyi uyumlu ise az katlan..

      Yorumla
  • serkansolmaz66
    serkansolmaz66 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 102
    +1 yıl

    Üzüldüm senin adına eğer Evlilikte gelecek göremiyorsan çocuk yapma olan onlara oluyor

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aldırmayı düşünme, bu süreçten sonra ayrılabilirsin ama kendine bunu yapma

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldırmak zorundaym

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır zorunda değilsin. İstersen hemen ayrıl ondan ama zorunda değilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eğer gelecek veremeyeceksem onu heba edemem abi

      Yorumla
  • North_Lord
    North_Lord Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çocuğu aldırma sakın bu Bir cinayet mutsuz isen ayrıl gerçekten karnında ki bebeğe haksızlık yapıyorsun üzülerek onun gelişimini bozuyorsun o suçsuz ve günahsız bu problemi bitir sadece ayril geriye bakma

    0
    0 Yorumla
  • gizemnxx
    gizemnxx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çok üzüldüm adına ama affetme önüne bak daha gençsin aşk insanın gözünü kör edermiş doğruymuş ben 26 yaşındayım hiç evlenmedim Allah nasip etmedi herşeyin hayırlısı bazen üzülüyorum çok yanlızım diye

    0
    8 Yorumla
    • 1adetKerem
      1adetKerem
      +1 yıl

      Bende üzülüyorum bazen evt yalnızlık boğuyo. Sevmek sevilmek karşılıklı en çok dilediğim şeylerden biri 3 yıldır

      Yorumla
    • gizemnxx
      gizemnxx
      +1 yıl

      Bende ama olmuyor istedikçe olmuyor ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üzülme Rabbim hayırlı bir eş nasip eder inşallah. Ben çok sevdim o da beni ama çok farklı huyları çıktı

      Yorumla
    • 1adetKerem
      1adetKerem
      +1 yıl

      Evet istedikçe dolandırıcı kızlar denk geliyo banada. Bazen boşluyorum ama sonra yine istiyo insan sevmdk sevilmek. Herkesi derdi para olmuş, birilerini koparmak olmuş zaten😏

      Yorumla
    • gizemnxx
      gizemnxx
      +1 yıl

      Paaraya bakan kızları seviyorsunuz zaten o kızla rkazikta atsa size yine affedersiniz namuslu düzgün kizi seven yok hak bana kimse değer veremedi sürekli verenin pesindeler

      Yorumla
    • 1adetKerem
      1adetKerem
      +1 yıl

      Yoo paraya bakan kızları sevdiğim yok nerden çıkardın😄

      Yorumla
    • gizemnxx
      gizemnxx
      +1 yıl

      Herkes seviyor oupe kızları

      Yorumla
    • 1adetKerem
      1adetKerem
      +1 yıl

      Parama bak kızla işim olmaz hayatıma girmesin. 1-2 buluşmadan sonra anlıyo insan. Bidaha görüşmüyorum zaten. İleriyi düşünebileceğim kadın değil ki paraya bakanlar. Cidden nası böyle düşünüyosun anlamadım😐

      Yorumla
  • Binnur_sansa
    Binnur_sansa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sen yine severek gelmişsin benim gibi görücü usulü ile evlenip daha yeni olmama rağmen hamile kalmadın😢 ben tam tersi eşimin ailesinden değil direkt kendisinden soğudum. Ve ona karşı nasıl hareket etmem gerekiyor bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • abuzittinnn11
    abuzittinnn11 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sana kim yardım edebilir? bir de kalkmış millete çemkirmişsin. Ailesiyle anlaşamaman da bu kaynaklı.. Sana kimse yardım edemez önce aynaya bak varsa hataların düzelt.. Ama verdiğin cevaplardan nası bir tür olduğun belli..

    0
    0 Yorumla
  • ozan19033
    ozan19033 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    Merhaba öncelikle geçmiş olsun istersen yardımcı olabilirim

    0
    0 Yorumla
  • jesserockwell
    jesserockwell Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Hamileliğinde üzülüp, stres yapmaman lazım. Bu yüzden ayırlmalısın.

    1
    0 Yorumla
  • 3sma_18
    3sma_18 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Daha çok gençsin. Ayrıl Bence ve kendine yeni bir hayat yolu çiz. Hamileyim falan diyede ayrılma kararından vazgeçme sakin. Yoksa ileride daha da çok pişman olursun

    1
    0 Yorumla
  • Oconner35
    Oconner35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hem mutsuz olup hem bir çok anlamda sorunlu bir evliliğin içinde olup ne diye ısrarla çocuk yaparsınız asla anlamıyorum, anlam veremiyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Canoxxtaan
    Canoxxtaan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Aslında ben sana bakardım da evlı olduğun ıcın o evlendıgın kişi olay çıkarır o sebeple olmaz diyecegını bılıyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya bı boş ver git ne boş adamlar gelmiş ya

      Yorumla
  • hepsoru
    hepsoru Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Aşık olduğun kişiyle evlenmek işte bu yüzden hata çünkü aşk hiçbir zaman mantıklı ve doğru kişiye olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Someonexxd
    Someonexxd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Fotonu böyle sitelere koyarsan çok sürmez zaten senin evlilik

    1
    20 Yorumla
    • Aleynabiggirl
      Aleynabiggirl
      +1 yıl

      Onun hesabı tabii ki kendini koyucak. Ne yapması gerekiyordu? Ananı mı koysaydı?

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @Aleynabiggirl kapa çeneni, kirmayayim :)

      Yorumla
    • Aleynabiggirl
      Aleynabiggirl
      +1 yıl

      İnsan haksız olunca böyle davranıyor işte.

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @Aleynabiggirl lan yorumumu beğenen hemcinsin, kim haksız acaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seni ilgilendirmiyor senin tiktokta bilmem nerde gördüğün heryerini sallayan kadınlara benzemem ergen... Ağzını topla dünkü velet

      Yorumla
    • Aleynabiggirl
      Aleynabiggirl
      +1 yıl

      Hemcinsim beğendi diye haklı olmuyorsun yalnız.

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @senaguelx 20 yaşındayım ergen mi ') kapa çeneni başka yerde zırla

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @Aleynabiggirl öyle bi oluyorum ki aklın almaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok büyükmssn senden 1 yaş büyük kardesm var terbiyesz

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @senaguelx terbiyesiz sensin, zoruna mı gitti kaldırmışsın fotonu?

      Yorumla
    • Aleynabiggirl
      Aleynabiggirl
      +1 yıl

      Senin gibi aptallara laf anlatılmayacağından kaldırmıştır. Amip gibi mitoz bölünmeyle ürüyorsunuz. Her taraftasınız.

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @Aleynabiggirl komik birey ötede kudur

      Yorumla
    • Aleynabiggirl
      Aleynabiggirl
      +1 yıl

      Kuduran ben miyim, sen misin?

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @Aleynabiggirl minik kız hadi yol al, uzatma

      Yorumla
    • Aleynabiggirl
      Aleynabiggirl
      +1 yıl

      Hayatta hiçbir başarısı olmayıp millete sallayan ergen, iyi günler dilerim. Umarım son günün olur ve bi daha karşılaşmayız.

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @Aleynabiggirl bedduanı sana iletiyorum ki haksız bir beddua kendine döner merak etme :) yok ol

      Yorumla
    • Aleynabiggirl
      Aleynabiggirl
      +1 yıl

      Aynen kanka aynen

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @Aleynabiggirl hâlâ yazıyor yürü git lan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendi tercihm sanane

      Yorumla
    • Someonexxd
      Someonexxd
      +1 yıl

      @senaguelx tamam yolun açık olsun

      Yorumla
  • kubragoyuk
    kubragoyuk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kalp atışları başlamadan aldırmak günah değil. Yani 2 aylıksa alınabilir. Bu doğru bilgidir zaten araştırsan bulabilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • zsrndr
    zsrndr Takip Et
    Guru Yaş: 76 , eic 97%
    +1 yıl

    Aldırma çocuk olmuş bir kere cana kıyma

    2
    0 Yorumla
  • Denizgece4100
    Denizgece4100 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Aile apartmanında yaşaman kocanın ailesi her şeye karışıyorsa ayrılma kocandan apartmanından çık ayrı bir ev aç kendine

    0
    0 Yorumla
  • Erkancan152
    Erkancan152 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Ben o aile apartmanında bı iurtulun uzak bı yere taşının derim

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kurtulamyo

      Yorumla
    • Erkancan152
      Erkancan152
      +1 yıl

      Neden, kocası istemiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bosancam karar verdm yarn dava accam

      Yorumla
    • Erkancan152
      Erkancan152
      +1 yıl

      Neler yaşadığını ve ne süre bu zor durumdasın bilmiyorum ama iyi düşün taşın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgisiz yerde kalamam ki benm yapım zorunluluk yüzünden asla boyun egmedm Allah'ta egdirmesn

      Yorumla
    • Erkancan152
      Erkancan152
      +1 yıl

      Senin kocanla sorununmu var ailesiylemi sorunun var

      Yorumla
  • Leopar_01
    Leopar_01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Özelden uzun uzun yazabilirsiniz, ben de fikrim olduğunca cevaplayabilirim. Tabi eğer uygunsa ve yanlış anlamazsanız...

    0
    0 Yorumla
  • ESKIbirKSliadam
    ESKIbirKSliadam Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendi düşen ağlamaz. Evlilik budur. Çocuk varsa zaten boşanamazsın. Kendi hatanın bedelini çocuğuna ödetmeye hakkın yok

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kötüsün.

      Yorumla
    • ESKIbirKSliadam
      ESKIbirKSliadam
      +1 yıl

      Gerçekler. Elin kürdüne kaçarken aklın neredeydi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O Yörük bende karadenizliym

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrıca kaçmadım

      Yorumla
    • ESKIbirKSliadam
      ESKIbirKSliadam
      +1 yıl

      Farketmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sus artk ya bilgili insanlar yazsn dedm bilgisizler degl.

      Yorumla
    • ESKIbirKSliadam
      ESKIbirKSliadam
      +1 yıl

      Hayır. Madem öyle işime gelen cevapları yazacaklar yazsın demeliydin. Dediğim gibi kendi düşen ağlamaz. Kendi apt*llığının cezasını da kendin çekmelisin çocukların değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Muhatabm deglsn senin psikolojik desteğe ihtiyacn var

      Yorumla
  • Esmerim6116
    Esmerim6116 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 92%
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun

    1
    0 Yorumla
  • Yigido_apo58
    Yigido_apo58 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Abla bebeğin için sabret

    1
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    20 yaşında evlenmek için evlenirken düşüneceğin konulardı, kendi düşen ağlamaz

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenmek için evlenmek mi hadsiz. Kendine gel sen dengim değilsin senin gibi kötü insanlar olmaz olsun !

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      +1 yıl

      Bacak kadar çocukken kocanın eline bakarak evlenmek ne oluyor tam olarak, düşük zekalı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bacak kadar olduğumu hiç düşünmüyorum. Ayrıca sen bana hakaret edecek konumda bi adam değilsin. Denginle muhattap ol benim dengim değilsin. Hiç aşk duygusunu tatmams bı adamsn belli.

      Yorumla
    • Teardrops
      Teardrops
      +1 yıl

      Oluştur reis pompalıyor yine yılın pompası plaketini yollayacağım yakın bi zamanda

      Yorumla
    • Fatih49
      Fatih49
      +1 yıl

      Reis bende 20 yaşında evlendim 26 yaşındayım şu an ne alaka şimdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Teardrops kes sesini

      Yorumla
  • gilyaa0653
    gilyaa0653 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı.

    Bence iyi değerlendirmen lazım

    1
    0 Yorumla
  • Amed_Mavis21
    Amed_Mavis21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Eşini alıncan Karşına Bir Ğüzel Konuşacan..

    1
    0 Yorumla
  • bilgesuu_
    bilgesuu_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Çocuğuna günah onunda bir canı var sadece boşanıcaksın

    0
    0 Yorumla
  • Johnmack
    Johnmack Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çocuk aldırmak kötüdür bugün çektiğin sıkıntı 5 sene sonra mutluluğa dönüşür

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evliliğimde çok mutsuzum ama hamileyim. Bana ne önerirsiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hamilemiyim ve evliliğimde sorunlar var kopma noktasinda ne yapmalıyım? 36 cevap verildi
İki aylık hamileyim çocuğu aldırmak istiyorum Alırlarmı evlilikte eşimle sorun yaşıyorum şu an... 12 cevap verildi
Nişanlıyım ve hamileyim cok zor durumdayım fikirr? 59 cevap verildi
Sevmediğim bir evlilikte hamile kaldım ne yapmalıyım? 10 cevap verildi
Hamileyim, her şeyden tiksinir oldum. Ne önerirsiniz? 6 cevap verildi
Yeni evliyim ve beklenmedik hamile kaldım, şoktayım çok mutsuzum ne yapmalıyım? 47 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨