AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Evlilik içinde olan şeyleri kimseye anlatma (gerçekten seni tanımayan insanlar hariç)
Cok uzun anltrimda şu an zamanim yom eşin guvenlir adamsa tabi seni seviyorsa elde et ailesinin yaptigi hataları anlat onların yuzunden bosanmayin coculara ve ikinizde yazık olur
Keske cocuk icin acele etmeseydiniz bea zaten daha kendiniz cocuksunuz 27-28 oncesi ne evliligi daha olgunlasmadan ki birde biz erkekler daha gec olgunlasiyoz
Aldırma ne olursa olsun boşanmayı düşünsen dahi aldırma sen bak ileride çok pişman olursun vebali çok büyük
Binevi aynı durumlardan geçiyoruz sana tavsiyem yapma emin ol bu gebeliğin senin için bir hayrı vardır hicbirsey sebepsiz olmaz
Ya bakamazsam o zaman vebali daha büyük deglmi
Suanki psikolji ile bence öyle düşünüyorsunuz hersey üst üste gelmiş gibi bunaltıyor sizi ama emin ol o bereketi ile gelir hersey. Düzene girer
Gelecek veremeyeceğim çocuğa yazık edemem bosanyorm babası da yok
Öyle kadınlar varki dünyaya getirdiği çocuklara hem anne hem baba olan bunun için üzülmeyin.. Yaptığınız tercihlerinizin bedelini ödüyorsunuz sadece iş yine sizde bitiyor kendinizi geliştirmeye odaklanın çocukları da yanınıza alın..
Ekonomik durumu iyi deglse peki o annenin?
Kadın sığınma evleri var devletten destek alabilirsiniz
öyle mutsuz bi ortama bi çocuk getirmek istemezdim ben asıl onun vebalini nasıl vereceksin onu düşün
Çok haklı ama şunu dedi arkadaşlarm aldrrsan elinde olandan olursun
saçmalık nerden biliyormuş onu arkadaşın allah mı
Birtane yakınmzda çocuğunu aldrms ama hep rüyasında görmüş
psikolojiktir herkeste aynı şey olacak değil
Ben aşırı derecede duygusal biriym ne yapacağımı düşünmekten çok yoruldm onun umrunda değil
allah kolaylık versin ne deyim
Teşekkür ederim
Kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsan arkana bile bakma.. resmen sen koşmuşsun adamin peşinden o hiç bir şey yapmamış.
Yaptığı şeyler olmadı diyemem ama asla benim gibi değildi
Anlattığına göre daha çok sen çabalamışsın. Çok da güzel kadınsın değerini bilmemesi üzücü
Güzellikle alakalı mi sence abi kadın ya da erkek istediği kadar güzel yakışıklı olsun kader kader olmadıktan sonra hiç bı şey yolunda gitmiyor.
Ouww.. sen sözlerimi cidden farklı algilayabilecek psikolojidesin.. sakin oll.. :)
Yerinde cevabm ama kendin bilirsin peki
:) bişey demedim ki. tabi ki her şey güzellik değil. demek istediğim şey herşeyi yapacak kadar güzel yürekli olup bu güzelliği elden kaçırmak aptallık. başka bir şey değil
Boşanmak en dogrusu
Son kararın buysa hiç bekleme.
O bana sana neler yaptım diyo manevi degl fedakarlk bile ilişki için düzeltme odaklı olmadı kavga etti çekti gitti bosanalm böyle olacaksa dedgmdeyse git boşan lafını duydm hep. Fedakarlk para harcamak degldr. Her istediğimi alrdi çoğu zaman ama hissettirmedi bana. İlk ailesi başlattı sonra kendisi bitrdi boş ver
Arıyordum deli gibi ne yapacağız konusalm diye sürekli gezmeye gidiyor hep arkadslaryla beni unutuyor. Dünde gezmiş gezmiş gece arıyor mesaj atıyor açmadım görüldü attm
Seni ikinci plana atmış resmen. Terapiye gitmeyi denediniz mi?
Kalmasaydın ikinciye hamile o zaman. Zorla oldu diyorsun, ertesi gün hapları falan var. Birinci gebelikten sonra başka korunma yöntemleri de var. Bu konuda ağlama o yüzden.
Benim senin azarlar gibi üslupla gelip yorum yazmana ihtiyacım yok. Ben neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum yorum yapma.
Keşke Kocana diklensen böyle 🤓
Boş yapma
Seni seven birisine aşık olsaydın öyle sevmek mevmek yalan dolan demekki seni sevmemiş sen mutlu olacağım zannettin
Biraz birbirinizden uzak durun bence ailen ile konuş onlar belki konuşur eşinle
Kendine yazık etme çocuklarının başında sağlamca durabilirsin!
Nasıl duracağım?
Hamile olman herşeyi durduruyor çocuk yapmadan önce geşke düşünsen daha iyi olurdu kolay boşanır dın şimdi erkekler çocukları evliliği bağlayan sikorda olarak görüyor
Aldrcam boş gebelik olduğunu söyledi m
Çocuğunu aldırmak cinayettir kendi çocuğun olmasına da gerek yok bir çocuğu öldürecek misin ne suçu vardı onun
Çocuğu aldırmaya aileden kurtulamıyorum o yüzden her kalkarsa o aileyle irtibatını olacak belki 2. Çocukta aklari başlarına gelir.
Yaşadıkların zor şeyler ama boşanman hem psikolojik olarak hem de ruhen senin yararına olduğu gibi ileri de çocukların içinde doğrusu olacaktır
Evet, aldırın ve bosanın. Batan gemiye yeni bir mürettebat almaya benziyor. Allah hayırlı insanları karsiniza çıkarsın.
++Aldırmaya olumlu bakan birisi değilim ama bu durumda aldırmak daha mantıklı gibi duruyor.
Mutsuzken çocuk dünyaya getirmek yapılacak en büyük saçmalık çocuk sevgi ile büyümeli mutlu bir ortamda
Bence herkes ikinci şansı haketmeli içinden geleni yap kalbini dinle en iyiisi bu bence herkesin pişmanlığı olur bir ömür çekip kendine eziyet etme dostum :/
Aile apartmanından ayrı eve çıkmaya zorlayın, en kötü ihtimalle. Boşanmak en son seçeneğiniz olsun
Sorun sadece yaşadığın apartmandaysa ordan çıkın derim.
Daha çook gençsin ya iki çocuk zor evlilik... bilemedimm
Peki ilk çocuğu yaparken bu adamın böyle olduğunu biliyor muydun?
Seninle mi uğraşacağız yoksa sitede mi takılacağız Okşan
Senin gibi totoşlar bu sitede dolanmasın
@hiamsue Terbiyeni takın
Takındım tamam
Sen kalem ol ben de kâğıt
Yaz beni yârim yârim
Yani eğer gerçekten yapabileceğine inaniyosan boşan güzelim
Bence acele ediyorsun. Aileler hep karışır. Zamanla karismamaya baslarlar. Bunun icin bosanma derim.
İlla çocuk istiyorsanız beni evlatlık alabilirsiniz. Köşede bir yerde uyurum fazla ses çıkarmam
Bu zamanda bilmeden oldu yanlışlıkla oldu falan bahanesi yok herseyin yolu yordamı var sevisirken düşünecektin bunlari hamile kaldiktan sonra değil
Defol şuradan ya hayatı sadece seksten ibaret bir manyak adamn tekisn
Neden gerçekleri duyunca hircinlastin
Sen ne istedini bılmıyon madem mutsuz evlilik bı neyse iki cocuk sakın bı daha doğur ma kalabalıkta cocuk kaynar gıde sen keyfine bak bırak cocuklara baksınlar sende gez bide ailesiyle olan olayları soyleme kendin hallet senin dilin yok mu
Abla boşan. Annem tek başına bizi büyüttü. Allah büyük yardım eder. Kendini de çocukları da üzmeye değmez. Çok bir şey söylemeye gerek yok bence.
Hamilelik hormonlardan dolayı olabilir
Hep dua et
Teşekkür ederim
Çocuğunu tabiki aldırma. O yavrunun ne günahı var? Bir aile büyüğünüz yok öu alsın kocanı karşısına konuşsun.
Öncellikle allah yardımcın olsun gerçekten zor bir durum dediğin olay sana tavsiyem zamana bırak öyle kalsın ya da ayrıl
İkinizde aileleri devre dışı bırakınn
O bırakamıyor bende sorun yok o konuda
neden bırakamıyor. uzak yere taşının. ya da ailesi ile konuşsun. evliliği bozmak bu kadar kolay olmamalı
Onun için kolay demekki her şey olacağına varır
anladım. ama üzücü bir durum
sana karşı iyimidir
mutsuzluğun ailesi olmamalı
Normalde çok iyi davranır ama sinirini kontrol edemiyor
bakk ona kötü bakma
onu az sahiplen
kaçarın kurtuluşun değill. helalindir
ve kimseyi kendinize gğldğrmeyin.. dinç we üyi uyumlu ise az katlan..
Üzüldüm senin adına eğer Evlilikte gelecek göremiyorsan çocuk yapma olan onlara oluyor
Aldırmayı düşünme, bu süreçten sonra ayrılabilirsin ama kendine bunu yapma
Aldırmak zorundaym
Hayır zorunda değilsin. İstersen hemen ayrıl ondan ama zorunda değilsin
Eğer gelecek veremeyeceksem onu heba edemem abi
Çocuğu aldırma sakın bu Bir cinayet mutsuz isen ayrıl gerçekten karnında ki bebeğe haksızlık yapıyorsun üzülerek onun gelişimini bozuyorsun o suçsuz ve günahsız bu problemi bitir sadece ayril geriye bakma
Çok üzüldüm adına ama affetme önüne bak daha gençsin aşk insanın gözünü kör edermiş doğruymuş ben 26 yaşındayım hiç evlenmedim Allah nasip etmedi herşeyin hayırlısı bazen üzülüyorum çok yanlızım diye
Bende üzülüyorum bazen evt yalnızlık boğuyo. Sevmek sevilmek karşılıklı en çok dilediğim şeylerden biri 3 yıldır
Bende ama olmuyor istedikçe olmuyor ki
Üzülme Rabbim hayırlı bir eş nasip eder inşallah. Ben çok sevdim o da beni ama çok farklı huyları çıktı
Evet istedikçe dolandırıcı kızlar denk geliyo banada. Bazen boşluyorum ama sonra yine istiyo insan sevmdk sevilmek. Herkesi derdi para olmuş, birilerini koparmak olmuş zaten😏
Paaraya bakan kızları seviyorsunuz zaten o kızla rkazikta atsa size yine affedersiniz namuslu düzgün kizi seven yok hak bana kimse değer veremedi sürekli verenin pesindeler
Yoo paraya bakan kızları sevdiğim yok nerden çıkardın😄
Herkes seviyor oupe kızları
Parama bak kızla işim olmaz hayatıma girmesin. 1-2 buluşmadan sonra anlıyo insan. Bidaha görüşmüyorum zaten. İleriyi düşünebileceğim kadın değil ki paraya bakanlar. Cidden nası böyle düşünüyosun anlamadım😐
Sen yine severek gelmişsin benim gibi görücü usulü ile evlenip daha yeni olmama rağmen hamile kalmadın😢 ben tam tersi eşimin ailesinden değil direkt kendisinden soğudum. Ve ona karşı nasıl hareket etmem gerekiyor bilmiyorum
Sana kim yardım edebilir? bir de kalkmış millete çemkirmişsin. Ailesiyle anlaşamaman da bu kaynaklı.. Sana kimse yardım edemez önce aynaya bak varsa hataların düzelt.. Ama verdiğin cevaplardan nası bir tür olduğun belli..
Merhaba öncelikle geçmiş olsun istersen yardımcı olabilirim
Hamileliğinde üzülüp, stres yapmaman lazım. Bu yüzden ayırlmalısın.
Daha çok gençsin. Ayrıl Bence ve kendine yeni bir hayat yolu çiz. Hamileyim falan diyede ayrılma kararından vazgeçme sakin. Yoksa ileride daha da çok pişman olursun
Hem mutsuz olup hem bir çok anlamda sorunlu bir evliliğin içinde olup ne diye ısrarla çocuk yaparsınız asla anlamıyorum, anlam veremiyorum.
Aslında ben sana bakardım da evlı olduğun ıcın o evlendıgın kişi olay çıkarır o sebeple olmaz diyecegını bılıyorum
Ya bı boş ver git ne boş adamlar gelmiş ya
Aşık olduğun kişiyle evlenmek işte bu yüzden hata çünkü aşk hiçbir zaman mantıklı ve doğru kişiye olmaz.
Fotonu böyle sitelere koyarsan çok sürmez zaten senin evlilik
Onun hesabı tabii ki kendini koyucak. Ne yapması gerekiyordu? Ananı mı koysaydı?
@Aleynabiggirl kapa çeneni, kirmayayim :)
İnsan haksız olunca böyle davranıyor işte.
@Aleynabiggirl lan yorumumu beğenen hemcinsin, kim haksız acaba
Seni ilgilendirmiyor senin tiktokta bilmem nerde gördüğün heryerini sallayan kadınlara benzemem ergen... Ağzını topla dünkü velet
Hemcinsim beğendi diye haklı olmuyorsun yalnız.
@senaguelx 20 yaşındayım ergen mi ') kapa çeneni başka yerde zırla
@Aleynabiggirl öyle bi oluyorum ki aklın almaz
Çok büyükmssn senden 1 yaş büyük kardesm var terbiyesz
@senaguelx terbiyesiz sensin, zoruna mı gitti kaldırmışsın fotonu?
Senin gibi aptallara laf anlatılmayacağından kaldırmıştır. Amip gibi mitoz bölünmeyle ürüyorsunuz. Her taraftasınız.
@Aleynabiggirl komik birey ötede kudur
Kuduran ben miyim, sen misin?
@Aleynabiggirl minik kız hadi yol al, uzatma
Hayatta hiçbir başarısı olmayıp millete sallayan ergen, iyi günler dilerim. Umarım son günün olur ve bi daha karşılaşmayız.
@Aleynabiggirl bedduanı sana iletiyorum ki haksız bir beddua kendine döner merak etme :) yok ol
Aynen kanka aynen
@Aleynabiggirl hâlâ yazıyor yürü git lan
Kendi tercihm sanane
@senaguelx tamam yolun açık olsun
Kalp atışları başlamadan aldırmak günah değil. Yani 2 aylıksa alınabilir. Bu doğru bilgidir zaten araştırsan bulabilirsin.
Aldırma çocuk olmuş bir kere cana kıyma
Aile apartmanında yaşaman kocanın ailesi her şeye karışıyorsa ayrılma kocandan apartmanından çık ayrı bir ev aç kendine
Ben o aile apartmanında bı iurtulun uzak bı yere taşının derim
Kurtulamyo
Neden, kocası istemiyor
Bosancam karar verdm yarn dava accam
Neler yaşadığını ve ne süre bu zor durumdasın bilmiyorum ama iyi düşün taşın
Sevgisiz yerde kalamam ki benm yapım zorunluluk yüzünden asla boyun egmedm Allah'ta egdirmesn
Senin kocanla sorununmu var ailesiylemi sorunun var
Özelden uzun uzun yazabilirsiniz, ben de fikrim olduğunca cevaplayabilirim. Tabi eğer uygunsa ve yanlış anlamazsanız...
Kendi düşen ağlamaz. Evlilik budur. Çocuk varsa zaten boşanamazsın. Kendi hatanın bedelini çocuğuna ödetmeye hakkın yok
Kötüsün.
Gerçekler. Elin kürdüne kaçarken aklın neredeydi
O Yörük bende karadenizliym
Ayrıca kaçmadım
Farketmez
Sus artk ya bilgili insanlar yazsn dedm bilgisizler degl.
Hayır. Madem öyle işime gelen cevapları yazacaklar yazsın demeliydin. Dediğim gibi kendi düşen ağlamaz. Kendi apt*llığının cezasını da kendin çekmelisin çocukların değil
Muhatabm deglsn senin psikolojik desteğe ihtiyacn var
Allah yardımcın olsun
Abla bebeğin için sabret
20 yaşında evlenmek için evlenirken düşüneceğin konulardı, kendi düşen ağlamaz
Evlenmek için evlenmek mi hadsiz. Kendine gel sen dengim değilsin senin gibi kötü insanlar olmaz olsun !
Bacak kadar çocukken kocanın eline bakarak evlenmek ne oluyor tam olarak, düşük zekalı?
Bacak kadar olduğumu hiç düşünmüyorum. Ayrıca sen bana hakaret edecek konumda bi adam değilsin. Denginle muhattap ol benim dengim değilsin. Hiç aşk duygusunu tatmams bı adamsn belli.
Oluştur reis pompalıyor yine yılın pompası plaketini yollayacağım yakın bi zamanda
Reis bende 20 yaşında evlendim 26 yaşındayım şu an ne alaka şimdi
@Teardrops kes sesini
Bence iyi değerlendirmen lazım
Eşini alıncan Karşına Bir Ğüzel Konuşacan..
Çocuğuna günah onunda bir canı var sadece boşanıcaksın
Çocuk aldırmak kötüdür bugün çektiğin sıkıntı 5 sene sonra mutluluğa dönüşür