2 aylık evliyim, daha çok yeni ve bir aylık hamileyim beklemiyordum
3 ay
Allahtan gelen sete bişey demiceksin o çocuğun rızkını Allah verir çiçek istemiyorum diye bir şey yok evet biraz üzülüyorsun erken oldu diye ama seninle birlikte büyür yani hem gençken anne olacaksın yani yaşlılık da anne zor çocuğunla birlikte büyür hem çocuğuna anne olursun hem de arkadaş 1. çocuğu yap ardından ikinci çocuğa yap çünkü gerçekten yaşlılık da zor düşünsene 25 yaşında ya da 28 yaşında iken çocuk yapacaksın çok problem bence genç ken çocuk yap Bu da benim fikrim sana bir şey sorabilir miyim gerçekten benimle alakalı
7 aylık ikizlere hamileyim benimde böyle oldu ama sonra eşim ilgilenmeyi kesti maalesef aramızı düzeltemiyorum.. Sevgilimken daha çok eşim gibiydi. Umarım sizin öyle olmaz.
Sende erken mi gebe kaldım
Evet
Yaslarınız kaç
Ayrilirdim bana ilgi vermeyen arami duzeltemedigim biri ile. Niye mutsuz bir evliliği devam ettireyim ki
Ben 21 o 24
@Yasemin_683 belki birşeyler düzelir diye bekliyorum. Okulumu da dondurdum doğumdan sonra devam edince işler düzelmezse bitirip meslek sahibi olunca ayrılum belki bende düşünürüm
Beklenmedik olunca önce bir afallıyorsun, çok normal bu duygular 💛 Annelik fikrine hemen sevinçle atlamak zorunda değilsin, önce bir sindirme sürecin olacak. Eşinle sakin sakin konuş, birlikte karar verin. Bir kadın doğumcu ve gerekirse bir terapistle görüş, kafan netleşir. Unutma, panik en kötü danışmandır, sakin anne en zeki anne 😄🍼
Cevap
32Cevap
Kaza kurşunu yani. Yanlış anlamazsan bı şey sorcam. Bu kaza kurşunu işini ben anlamıyorum. Yıllardır birileriyle olmusumdur hiç başıma gelmedi. Sorum şu: içine mi bosaliyodu?
Merhaba, farklı planların var mı, eğitim ya da kariyer gibi
Yok
Evliliğinle ilgili soru işaretlerin mi var peki
devlet hastanesi ücretsiz sipiral takıyordu. Niye kaşarlık yaptın da raktırmadın. Bilmiyorum da diyemezsin internet deniz derya işinize gelince her yer var
Niye sipiral taktıraym manyak mısın
Cocuk istiyordum iki üç ay sonra
ne tantana yapıyon o zaman zillime. 2 aylık evlilikte yanıyormuydun dk da hamile kalmışın
Eninde sonunda bebek istiycektin. Tabiki de doğurmalsn. Bundan sonra daha dikkatli olursun.. Ha bu arada hamilelerin seks hayatı bitiyor diye bisey yok..
Bu yaz düşünecektim
Senin durumunda olup doğum yapan birinin reelsini izlemiştim çok mutluydu iyi ki olmuş diyordu.
Yaza da 2 ay kaldı zaten
Üzülmeyeyim değil mi
Üzülme canm. Hic istemiyor olsan neyse ama zaten bir bebeğin olacaktı. Ha iki ay önce ha iki ay sonra. Sen şuanın keyfini çıkar kocanla.. Hem bebekler cok tatli cinsiyeti belli olunca alışveriş yap:)
Gizli üye Bir şey sorabilir miyim mesaj atabilir misin
En güzeli valla sevdiğimle evlensem direk oğlum olsun isterdim
Güzel kardeşim Allah size akıl fikir vermedi mi ya Allah size korunma yollarını öğretmedi mi ya
Neden dikkat etmediniz
Anlaşırsın anlaşamazsın biraz zaman geçmesi lazım değil miydi
Allah analı babalı büyütsün, hersey de bir hayır var olaya iyi tarafından bak anne oluyorsun :)
Geçmiş olsun hayırlı olsun öncelikle sakin ol eşinle konuş gerekirse uzmanla görüşün
Nasıl şoktasın mk içine b0şalfığından haberin yok mu
Ben tutmaz demiştim yeni regl bitmişti
Üzülecek bir durum yok. Genç yaşta anne olmak da güzeldir. Bence daha mutlu olacaksın :))
vallahi keşke eşim olsa da kızla evlensem ben de hamile bıraksam ya da baba olsam. keşke
Icine bosalirsa hamile kalirsin niye sasiriyorsun ki
Önlem almadın mı?
Kaç yılındayız nasıl becerdiniz onu
şans işte ben kimlerin içine boşaldım da hamile kalınmadı. olunca oluyor
ya boşan ya da aldır
ne bu acele yaaaaaaaaaaa
Yapınca oluyor neye. şaşırdın
Ben olsam doğurmazdim. Geçmiş olsun.
Ben olsam diyorum. Seni etkilemek istemem.
Ya da dogurmazdim demeyeyim de karalar bağlardım bu haberi alınca diyeyim 😬
En büyük korkum bu. Evlenince başıma gelmez inşallah
@Fjjfjfjcjfjdj hazır olmadigim bir zamanda gelen çocuğu istemem.
Yani olan olmuş korunacaktın ozaman
Hayırlı olsun 😀 güzel haber
Yani napalim biz onu anlamadım hayırlı olsun da
Yapçak bi şey yok yemişsin yrgı
İstemiyor musun
Beklenmedik mi hz Meryem misin sen
Nasıl beklemediğin halde oldu
Çocuğu doğuracaksın değil mi
Gitti cinsel hayat
Kaç aylık hamilesiniz peki
Of çok şanslısın maşallah 🧿
Neden
Ne güzel hemen çocuk olacak genç ve çiçek gibi anne olacaksın
Keşke bende evlensem ve hemen çocuk yapıp hayatıma odaklansam
Ama evlisin zaten neden istemiyordun
Aylar sonra isticektim
Korunabilirdiniz.
Geçmiş olsun.
Aynen üzüldüm
Nasıl oldu o acaba her ilişkide içine mş boşaldı
Çocuk bakımını öğren 😁😁
Ol derse olur
Nasil
korunuyor muydun
Çok hızlı olmuş
Ben de beklemiyordum bak şu işe
Hımm balayına çıktınız mı
Yani olayı icra ederken anlaman gerekmez miydi 😂
Acemilikten hep normal yani
Bebek odası hazırla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?