Kendimi aşırı çirkin ve mutsuz hissediyorum. Hamileyim, 6 aylık bebeğim. Her yerim kocaman oldu. Şişmanladım, hayatımda hiçbir zaman ulaşamadığım kiloya ulaştım. Giyecek kıyafet bulamıyorum. Aynaya bakmak istemiyorum. Moralim aşırı derecede bozuk. Eşimle eskisi gibi olamıyoruz. Hareket bile edemiyorum doğru düzgün. Her şeye zorlanıyorum. Eskiden bana daha çok yaklaşırdı, daha farklıydı her şey. Şimdi resmen yapmış olmak için yapıyoruz sanki. Hep ben talep ediyorum. Onun bana yaklaşmadığını fark ediyorum. Kendimden nefret eder hale geldim. Ne yapsam olmuyor. Kilom giderek artıyor. Canım çok sıkkın. Öylesine anlatmak istedim. Etrafımda beni anlayacak kimse yok. Bunları paylaşabileceğim kimsem yok. Soru formunda olması için fikirlerinizi alabilirim. Ne yapmalıyım böyle bir durumda? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Kategoriyi yanlış seçmiş olabilirim. Umarım sorum kaldırılmaz. 🤦🏻♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer