Hamileyim ve çok mutsuz hissetmeye başladım. Ne yapmalıyım?

Kendimi aşırı çirkin ve mutsuz hissediyorum. Hamileyim, 6 aylık bebeğim. Her yerim kocaman oldu. Şişmanladım, hayatımda hiçbir zaman ulaşamadığım kiloya ulaştım. Giyecek kıyafet bulamıyorum. Aynaya bakmak istemiyorum. Moralim aşırı derecede bozuk. Eşimle eskisi gibi olamıyoruz. Hareket bile edemiyorum doğru düzgün. Her şeye zorlanıyorum. Eskiden bana daha çok yaklaşırdı, daha farklıydı her şey. Şimdi resmen yapmış olmak için yapıyoruz sanki. Hep ben talep ediyorum. Onun bana yaklaşmadığını fark ediyorum. Kendimden nefret eder hale geldim. Ne yapsam olmuyor. Kilom giderek artıyor. Canım çok sıkkın. Öylesine anlatmak istedim. Etrafımda beni anlayacak kimse yok. Bunları paylaşabileceğim kimsem yok. Soru formunda olması için fikirlerinizi alabilirim. Ne yapmalıyım böyle bir durumda? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Kategoriyi yanlış seçmiş olabilirim. Umarım sorum kaldırılmaz. 🤦🏻‍♀️
Hamileyim ve çok mutsuz hissetmeye başladım. Ne yapmalıyım?
Cevapla