Henüz bir aylık evliyim ve hamile olduğumu öğrendim. Kaç gündür sinirden ağlıyorum. Ne yapacağım?

Henüz yaşım da az, daha yeni çok güzel bir işe girdim. Böyle bir şeyi hiç beklemiyordum. Aslında korunuyorduk, böyle bir şey nasıl oldu hala anlamıyorum. Çok erken ve aldırmak ve s. de istemiyorum. Çünkü doktor eğer aldırırsam bir daha çocuk sahibi olma ihtimalimin az olduğunu söyledi. Nolur fikir verinnn

Henüz bir aylık evliyim ve hamile olduğumu öğrendim. Kaç gündür sinirden ağlıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla