Nişanlıyım ve hamileyim cok zor durumdayım fikirr?

Arkadaslarlar 1 senelık nısanlıyım 5 ay önce resmı nıkah ve dını nıkah oldu ama düğün agustostaydı ama nısanlımın cok ısrarıyla berbaer olduk ve hamıleymısım :\ alilem duyarsa yüzlerine bakamam düğünde agustostaydı nişanlımda ona gore ısını ayaramıstı ne yapmalıyız sızce?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkasalar sızce aldırmak nasıl bır fıkır?
Nişanlıyım ve hamileyim cok zor durumdayım fikirr?
Cevapla